Øreoperation??? hjælp {{forumTopicSubject}}
Vi skal til dyrlægen igen på onsdag, Bonzo døjer stadig med sit øre, og vi skal nu igen ha lagt han i narkose hvor det indre øre skal undersøges. Dr dyr snakker om at han måske skal ha fjernet hele det indre øre.....
Nu er mit problem bare, han er 7 år gammel og skal jo så i narkose nogle gange i træk. Er der nogen der har prøvet noget ligende??? Hva hvis der går infektion i det... Øv det hele køre rundt lige nu.
Han er jordens bedste hund, men det skal jo også være værdigt for ham. Indtil vidre har vi været ved dr dyr 2-3 gange pr. mdr og det har stået på i ca 5 mdr.... Ikke en billig ven at besøge....
Håber nogen kender nogen der kan berolige mig lidt....
Jeg tør slet ikke tænke på hva det vil koste.....
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 449
Hvis han kan få fjernet det indre øre og få det godt bagefter ville jeg da mene det er det værd.
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
En af mine tidligere hunde havde også store problemer med ørene.
hun fik lukket sin øregang og fik lavet en ny under øret....det var bare et lille hul lige under øret......det fungerede super godt og selvfølgelig ingen problemer mere.
Jeg vil sige at operationen var godt givet ud....mener den var rimelig dyr dengang for 15 år siden.....men det er jo også synd for hunden at den skal blive ved med at have problemer med ørene....jeg ville ikke betænke mig, hvis jeg skulle vælge.
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 158
Øreoperation??? hjælp