1.146 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

En sidste vuggevise - farvel min ven.. En sidste vuggevise - farvel min ven..

Onsdag d. 12/5-2010 kl. 12.20 fik Max fred. Efter 12 år som vores trofaste ven og beskytter, valgte vi at stoppe før kræften tog den sidste gnist fra ham...

Max fik sidste år konstateret kræft og vi fik besked på at nyde ham så længe han havde det godt og var glad... Den seneste uge har han ikke rigtigt været sig selv - selvom han stadig var glad og frisk, så kunne han ikke rigtigt finde ro... Da jeg havde ham med til stævne i et par timer i weekenden nød han opmærksomheden, men det skar i hjertet at se, hvor træt han var i kroppen og at han til tider havde svært ved at styre den...

Jeg skulle have været med til dyrlæge fredag og hjælpe ham ind i den sidste søvn, men onsdag formiddag sagde hans krop fra... Han brugte den sidste time af sit liv på hans yndlingsbeskæftigelse - at køre bil og var glad, da han kom ind til dyrlægen og sov stille ind....

Max:

Da du var hvalp gav jeg dig et løfte, jeg desværre ikke kunne holde...
Du sov altid bedst, når du krøllede tæt sammen op ad mig og til tonerne af Brahms Lullaby...
Jeg lovede dig en sidste vuggevise, mens du sov ind, men du tabte kampen mod kræften, mens jeg var på arbejde...
Her er din sidste vuggevise bamse...
Sov godt min ven...
Altid elsket og savnet...

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=27632

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En sidste vuggevise - farvel min ven..
Kommentér på:
En sidste vuggevise - farvel min ven..

Annonce