En sidste vuggevise - farvel min ven.. En sidste vuggevise - farvel min ven..
Onsdag d. 12/5-2010 kl. 12.20 fik Max fred. Efter 12 år som vores trofaste ven og beskytter, valgte vi at stoppe før kræften tog den sidste gnist fra ham...
Max fik sidste år konstateret kræft og vi fik besked på at nyde ham så længe han havde det godt og var glad... Den seneste uge har han ikke rigtigt været sig selv - selvom han stadig var glad og frisk, så kunne han ikke rigtigt finde ro... Da jeg havde ham med til stævne i et par timer i weekenden nød han opmærksomheden, men det skar i hjertet at se, hvor træt han var i kroppen og at han til tider havde svært ved at styre den...
Jeg skulle have været med til dyrlæge fredag og hjælpe ham ind i den sidste søvn, men onsdag formiddag sagde hans krop fra... Han brugte den sidste time af sit liv på hans yndlingsbeskæftigelse - at køre bil og var glad, da han kom ind til dyrlægen og sov stille ind....
Max:
Da du var hvalp gav jeg dig et løfte, jeg desværre ikke kunne holde...
Du sov altid bedst, når du krøllede tæt sammen op ad mig og til tonerne af Brahms Lullaby...
Jeg lovede dig en sidste vuggevise, mens du sov ind, men du tabte kampen mod kræften, mens jeg var på arbejde...
Her er din sidste vuggevise bamse...
Sov godt min ven...
Altid elsket og savnet...
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=27632
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Mange tanker sendes jeres vej.
Det er altid hårdt når tiden kommer
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.301
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Ha' et rigtig godt og givende efterliv Max.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
jan 2009
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 20 Svar: 281
Christine,føler med dig, tak, at du delte videoen med vi andre.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
Hvil i fred Max
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.005
RIP smukke dreng
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 436
JEG VED HVOR ONDT DET GØR MINE VARMEST TANKER TIL DIG SENDER JEG I DAG.
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
sidder med tårende trillende ned af kinderen...<3:(
føler med dig
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.618
De varmeste hilsner fra mette og Felix.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 64
Som flere af jer skriver, har han ikke smerter mere og det er godt at vide...
Jeg har mistet en ven - men ikke kun en ven... Max var meget mere end det i vores familie - han var en del af familien... Et familiemedlem der altid øste ubetinget af sin kærlighed...
Han var en ven, en beskytter, en opdrager og meget mere end det - en stor personlighed... Vi har ikke tidligere oplevet en hund med så stor personlighed og jeg tror ikke jeg kommer til at opleve det igen... Men jeg er glad for at have kendt ham - jeg er stolt over at have haft ham i mit liv :o)
Fra første øjeblik vi så ham, var det bare HUNDEN for os og vi har ikke et øjeblik fortrudt det - han har givet alt, hvad han havde i sig og fortjente en værdig død - det fik han :o)
Tårerne kommer stadig krybende ind i mellem og det vil fortsætte en tid endnu - men ind i mellem afbrydes de af små smil over alle de gode oplevelser... Max har rørt mange hjerter i hans liv og vil være savnet af mange...
En sidste vuggevise - farvel min ven..