{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Foder til cocker {{forumTopicSubject}}

Bella har jo siden hun var lille fået Arion, kun afbrudt af en kort periode på RC junior og da hun gik over til voksenfoder fik hun også Uniq, en kort periode.

Problemet er bare at jeg syntes ikke at jeg har fundet det 100% optimale foder til hende. Jeg har dog lige købt en 7,5kg sæk Hills, da det var på tilbud og skal have hende over på det om en lille måneds tid. Er der nogen af jer der bruger Hills, som har cockere/springere og som kan anbefale dette?

Jeg ved godt at hver hund er forskellig og ikke alle fungere på det samme, men man må jo prøve sig frem.

BARF er IKKE en mulighed, da jeg simpelthen ikke gider det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til cocker
  • #1   17. maj 2010 så vil jeg mene at o¨rjen eller acana er det bedste foder.
    Hunde spiser kød og er ikke kornspisere.

• #2   17. maj 2010 jeg ville da anbefale dig, at fodre med Great Dane´s
    Det er kvalitets foder, til meget billig penge, og så kan man få det leveret lige til døren.
    Jeg har brugt det gennem flere år nu, og kunne ikke drømme om at skifte foder, det er lavet på kylling og fisk, og hundene trives fantastisk på det.
    her er en hjemmeside til det, man kan også ringe til dem.
    www.great-dane.dk

• #3   17. maj 2010 Alice - Jeg har også selv overvejet Orijen og har også engang købt en lille 400g pose, men jeg syntes bare at foderpillerne var alt for små. Hvis foderpillerne er for små, sluger Bella maden og det er ikke just meningen.

Mette - jeg må indrømme at jeg ikke er så vild med ingredienserne på det foder...

Henrik - det må jeg lige google lidt om....

Kommentér på:
Foder til cocker

Annonce