925 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

det er vel helt normalt ikk ? :-) det er vel helt normalt ikk ? :-)

det regner jeg ihvertilfald med ( indtil videre )

at min Simba ikke lige nu er gearet til træning , han mister simpelthen focus efter ganske kort tid og vil hellere noget " andet " når vi er på de vanlige ture.

i al almindelighed er han stadig meget lydhør , jeg fornemmer bare at han ikke er så interesseret i målrettet træning her de sidste par dage.

det er første gang i de to år jeg har haft ham ,jeg ligesom fornemmer at han ikke er intresseret i træning

jeg forsøger nogle gange ved hver tur , men jeg tvinger ham ikke til det når han så tydeligt viser mig at han ikke lyster pt.

det ikke fordi jeg har problemer med ham der skal trænes , det er bare sådan alm. stimulering og samværsaktiviteter han ikke lyster

har i også prøvet sådanne perioder med jeres hunde ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det er vel helt normalt ikk ? :-)
  • #1   17. maj 2010 det kunne godt lyde som hans anden kønsmodningsperiode. det er helt normalt. bare fortsæt som du gør, tag det roligt og hold igen med krav. forsøg at forebygge konflikter ved fx at holde ham i snor hvis du ikke er helt sikker på indkald. så skulle det gå over igen efter et par måneder..

• #2   17. maj 2010 Kennel Aasted :

undskyld , jeg spørger dumt smiley
    men ligger den anden kønsperiode ikke fra 18-22 mdr. ( syntes sgu da også lige der var noget i den alder "gg" )

ej seriøst , jeg troede faktisk han var voksen nu , men du mener altså jeg har lidt i vente.

• #3   17. maj 2010 Et spørgsmål er aldrig dumt, men der findes masser af dumme svar
    Vil give KennelAasted ret

• #4   17. maj 2010 tusind tak for jeres svar

så var det som jeg regnede med " heeeeeeelt normalt " med simba

var ellers lige blevet så vant til at det gik perfekt smiley

ej , han er god nok , jeg lader bare være med at putte nye tricks på i en periode

tak for jeres interesse og viden omkring unghunde

• #5   17. maj 2010 joh, men det er vel et gennemsnit som med så meget andet. kan jo variere fra hund til hund. der er vist noget om at kønsmodningsperioderne, både den første og den senere, kommer senere jo større hunden er....

Kommentér på:
det er vel helt normalt ikk ? :-)

Annonce