{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

lidt for vild med katte {{forumTopicSubject}}

øv så faldt jeg sq på røven, fordi min bullermand er så vild katte og uforberedt røg jeg på røven og slog mig da han ville fange en kat. det er som om jeg ikke er der når han ser en kat og han bliver helt vild og hører ikke efter når jeg siger nej.
har i nogle råd til hvordan jeg kan få hans opmærksomhed et andet sted hen når vi ser en kat så jeg undgår at falde på numsen igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt for vild med katte
  • #3   19. maj 2010 Mine to bavianer er også helt vilde for at rende efter katte, ræve, hare og egern. Jeg er også røget på rumpen nogle gange og har slået mig. Når jeg lufter hundene nu, er jeg ALTID obs på om der er katte osv og jeg når som regel at se dem et split sekund før hundene. Det er rigeligt til at jeg kan nå at få dem afledt. Først et "nej " ( fordi de jo når at se dyret ) og samtidig trækker jeg en bold eller en godbid frem. Hvis jeg bruger bold, leger jeg med hunden indtil dyret er væk og bruger jeg godbid, får jeg sat hunden ned indtil dyret er væk, hvorefter hunden får sin godbid. Det er efterhånden blevet ret så effektivt, men det har da taget et stykke tid.

  • #4   19. maj 2010 Her hvor jeg bor er det min nnabos kat som foelger efter lashes naar vi er ude.. lashes er fuldstaendig ligeglad med katten.. nogen gange leger de hunden efter katten men mest er det katten efter hunden smiley


Kommentér på:
lidt for vild med katte

Annonce