{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

MADGLAD!!!! {{forumTopicSubject}}

Lille Molly er UTROLIG madglad.

Hvis jeg giver hende mad i skålen tager det 2min så er det hele væk, hun æder som hun aldrig havde fået mad før!!
^^ så det er vi holdt op med.

Det er okay, hvis jeg smider mad på græsset, men giver jeg hende mad i bolden så hopper og danser hun og flyver rundt og jeg ved ikke hvad, jeg kan slet ikke få hende ned.
Hun har lært at sætte sig, når hun får mad i skålen, men det virker absolut ikke med bolden - og jeg vil gerne kunne fortsætte med bolden også.

Nogle der har nogle gode råd hvordan man får hende til at slappe af ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MADGLAD!!!!
  • #1   19. maj 2010 Hvorfor er det galt at hun hopper og flyver rundt når hun får mad i bolden ? Når først hun finder ud af at få maden ud af bolden, falder hun vel ned med tiden. Hvis du prøver at få hende ned, stresser du hende........... Ellers kan man få en firkantet madkube på nettet. Det kan være at det er letter at give hende mad med den. Den er lidt svære at "trille" rundt med end bolden og kaan måske dæmpe hende lidt.
    Mine får heller aldrig mad i skål- har ikke engang en madskål til dem. Altid spredt ud i haven/ huset eller brugt på spor.

• #2   19. maj 2010 Du kunne måske træne hende med bolden UDEN at der er mad i.
    Lave øvelser hvor hun skal nærme sig bolden, gå forbi den osv uden at springe i luften smiley
    Og så bagefter træne med lidt mad i.

• #3   19. maj 2010 Lea A - Jeg tror du misforstår - hun danser rundt, og flyver ovs INDEN hun får bolden, altså når jeg putter mad i den, og vil give hende den ...
    Der er ikke noget når først hun får bolden.

Vi har madskål, bella gider ikke det andet.

• #4   19. maj 2010 Stine P - Bolden er på gulvet hele tiden - men hun hører jo når jeg putter mad i, og der går hun helt amok smiley
    Og det er lige gyldigt om hun lige har fået mad .... hun opfører sig stadig som om at hun sulter. :s

• #5   19. maj 2010 Ja, så misforstod jeg.
    Så prøv at tag bolden. Nøjes med at putte to- tre stykker mad i mens hunden forholder sig i ro ( bed hende sætte sig, inden du putter mad i ). Begynder hun at hoppe rundt, ligger du bolden fra dig og går væk. Det kan godt tag lidt tid. Når du har puttet nogle få foderkugler i bolden- mens hun har forholdt sig i ro- lader du hende få bolden.

• #6   19. maj 2010 Jamen det er jo bare at lære hende at sætte sig, før hun får bolden smiley

Sætter hun sig ikke, så er der ikke noget mad smiley

• #7   19. maj 2010 **CHINE** - det er jeg klar over, synes bare at det er temmelig voldsomt med hende. smiley

Jeanette og Luna - det lyder så nemt når du skriver det ...
    Hun sidder også ned inden hun får bolden, men det kræver lige den maddans og en lang snak med hende om at hun skal sætte sig.

Og nu væltede hun lige vandskålen ude i køkkenet, pga en guffer smiley
    Altid noget hun selv begynder at slikke vandet op igen, men alligevel.

• #8   19. maj 2010 **Chine** og hvordan overfører man det til legetøj ? smiley

• #9   19. maj 2010 Okay, det vil jeg prøve så, tak .:-)

• #10   19. maj 2010 Ja, gulerødder var også en god ide, dem har jeg egentlig aldrig tænkt over at man kunne bruge på den måde smiley

• #11   19. maj 2010 C K H:

Så madglad var min labberdreng også som hvalp, men det er han ikke længere, så det er ikke sikkert at det bliver ved. Jeg lærte ham at sætte sig ned, og så kom maden hvis han sad roligt smiley

Kommentér på:
MADGLAD!!!!

Annonce