552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Topkarakter af opdræt - men! Topkarakter af opdræt - men!

Har fået en tilbagemelding fra en hvalpekøber (adfærdskonsulent), som gerne ville se mine hunde og omgivelserne med henblik på hvalpekøb. Stolt og glad har jeg modtaget en mail, hvor hun giver min hundeflok topkarakter i harmoni og jeg selv som opdrætter, men hundene var ikke den ønskede farve.
Synes, det har været lidt tidsspilde både af hendes og egen tid og ressourcer, hjemmesiden lyser langt væk af hvilken variant vi har.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topkarakter af opdræt - men!
  • #1   20. maj 2010 Hun har valgt at købe hos mig. Jeg kunne forstå på hende, at det først var efter at have set nogle blenheims, at hun besluttede, at det skulle være helfarvede, så noget har hun fået ud af at bruge sin tid hos dig... selv om jeg da godt kan se, at du ikke fik så meget ud af det....

• #2   20. maj 2010 jeg kan ikke se hvorfor du mener det har været tidsspild, det vigtigste for en opdrætter er jo netop at hvalpekøbere de har den mulighed at se flere steder inden de beslutter sig,

• #3   20. maj 2010 Jamen du skriver selv "stolt og glad", så selvom du ikke fik et salg ud af det, har du da fået et rigtig godt "skulderklap" for dit opdræt...

• #4   20. maj 2010 Tror bare Grethe mener, at hvis køber allerede fra starten vidste, at det ikke var blenheim hun ville have, kunne hun have brugt sin og Grethes tid noget bedre.

I øvrigt rigtig dejligt med en hvalpekøber, der gør sig så umage med sit valg af hund!

• #5   20. maj 2010 grethe - hvad med at få lov til at citere hende for det på din hjemmeside? det ville da være udemærket reklame....

• #6   20. maj 2010 Aasted: ja, det kunne jo være fint.
    MB: Du har ret, når nu man på forhånd har lagt et stort arbejde ved at sætte sig ind i racen, været hos en opdrætter, som jeg VED har div. varianter, taget højde for plusser og minusser, så vil man jo også mene, at det er helfarvede opdrættere man besøger, når nu valget er pga farven.
    Til lykke til dig MB!

• #7   20. maj 2010 Tak tak Grethe :o) Men lad os nu se, om der overhovedet kommer en tæve til hende. Alle vil have tæver! Har ikke én reservation på en han.

Kommentér på:
Topkarakter af opdræt - men!

Annonce