Jeg er så glad og stolt {{forumTopicSubject}}
...af mille! Mille har lige siden vi har fået hende været den mest kræsne hund jeg har mødt, hun kunne lade være med at spise i flere dage! Hun var blevet så tynd at jeg måtte tage hende til dyrlægen. Jeg havde prøvet alt foder nærmest, og jeg var ved at gå helt tabt, men jeg prøvede og prøvede, for jeg vidste at noget måtte hun kunne lide, og jeg ville ikke give op. Jeg var blevet så bekymret og vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre! Men så så jeg en tråd herinde med en med det samme problem, og så var der en bruger der skrev at hun havde det samme problem og hun havde købt regal foder og det havde virket så godt. så købte jeg det den samme dag hvor jeg kørte i 1 time og 45 min for at få det, og da jeg så gav hende det ville hun slet ikke have det. Jeg blev så ked af det og tænkte at så ville hun jo ikke have noget som helst tørfoder? Men så ventede jeg til næste dag og fra den dag gav jeg hende intet andet end tørfoder, og jeg gav hende kun mad ved aktivering, og efter et par dage fandt hun simpelthen ud af at mad er sjovt, og hvis hun ikke ville have det fik hun ikke noget andet. Og fra den dag har hun spist hvert ENESTE måltid med glæde, og hun står og logrer ved skabet når hun skal have mad. Jeg er SÅ glad! nu mangler jeg så kun at få problemet løst med at jeg ikke skal rende rundt i hele huset i en halv time før hun kan få den få. Det er så også det eneste problem jeg har, som jeg selvfølgelig er igang med at løse, men ellers er hun jo bare så perfekt at det er helt vildt!
Du er en dejlig hund Mille..
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 351
hvad er det du bruger en halv time på hver dag<?
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 386
Jeg er så glad og stolt