{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gad vide hvad hun drømmer
  • #1   21. maj 2010 Ja, jeg kender det alt for godt!
    Ville SÅ gerne vide både hvad de drømmer og tænker - Gid hunde kunne tale rigtigt! : )

• #2   21. maj 2010 Til jer med flere hunde, har I lagt mærke til at nogen taler mere i søvne end andre?

Her i huset er det helt klar Rosa taler mest i søvne, alt i mens hun spjætter.. Det er også Rosa der snorker mest, hun kan lyde som en voksen mand, når hun trækker torsk i land. Lily kan godt pive lidt og Valde kommer sjældent med andet end lidt snorken

• #3   21. maj 2010 Mickey løber meget i søvne, mens Laddie kan knurre i søvne... Skal altid lige kigge en ekstra gang og så sover han altså bare - Laddie knurrer nemlig meget sjældent.

• #4   21. maj 2010 Rosa var ved at skræmme livet af en aften. Vi var hjemme hos min søster og skulle overnatte. Vi forlader alle stuen for at gå i seng, slukker lys og TV og så skal hundene lige ud. Men ude i gange er der kun to hunde. Jeg kalder og kalder på Rosa, men der sker intet. Jeg går tilbage til stuen, og hun ligger stadig i sofaen. Shit, tænker jeg, hvad er der lige galt. Jeg er næsten helt henne ved hende før jeg kan se hun trækker vejret og spjætter lidt. Hun reagere ikke før jeg lægger en hånd på hende og vækker hende. Hold på hun sov tungt.

• #5   21. maj 2010 Lia drømmer også meget. Her den anden nat gøede hun i søvne - fuld vagt gøen, men da jeg tumler ud af sengen for at se hvad der sker ligger hunden såmænd bare og sover. Jeg vækkede hende faktisk med al mit larm. smiley

Som regel bliver det dog ved småbjæf og spjæt, en gang imellem kommer der nogle laaaange, smukke ulvehyl, men det hører dog til sjældenhederne.

En af mine katte lå og drømte en dag og det så ud til at gå vildt for sig. Pludselig vågner han, kigger sig lidt omkring og går derefter resolut over og bider min anden kat (der også lå og sov) i nakken. Sådan! smiley

Kommentér på:
Gad vide hvad hun drømmer

Annonce