{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Dumt spørgsmål................. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som ved om en hund kan kende forskel på racer........ Grunden til at jeg spørger, er fordi min hund blev først på året overfaldet af en Rottweiler, og når han ser en Rottweiler, tænder han fuldstændig af, også selv om det er en som overhovedet ikke er aggressiv... Har leget med en anden blandings hund som er stor, men har også kendt den siden han var hvalp, der er ikke nogen problemer.
Er der nogen som evt. kan svarer på det......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumt spørgsmål.................
  • #1   16. apr 2006 Min hund har det med Newfoundlændere og Leonbergere underligt nok smiley
    Men aner ikke om de kan.

• #2   16. apr 2006 Ja, det kan de sagtens.

Det er meget normalt, at en hund, der har haft en dårlig oplevelse med en hund, bliver bange for eller aggressiv over for alle hunde af den race..

• #3   16. apr 2006 tror faktisk a de kan kende forskel... de kan vist lugte det har jeg hørt...

• #4   16. apr 2006 Nogen siger de kan, andre ikke...
    Jeg tror på de kan. Nala kan ikke tåle syntet af en schæfer, em leger fint med andre ambuller.
    De kloge hoveder siger også, at hunde af samme race kommunikere bedst sammen.

• #5   16. apr 2006 min hjar det med andre muskelhune han tænder a og vil slos... men han er jo i snor og så går vi bare den anden vej :O)

• #6   16. apr 2006 ja pumba kan med alt og alle,men han bliver helt elektrisk når det er andre labber.de er så deejliigee

• #8   16. apr 2006 Jeg gik også den anden vej, for at få ham ned på jorden, men måtte stoppe min træning, da den hund som overfaldte ham, gik på samme hold sammen med os. Og det gik bare slet ikke, han kunne ikke koncentrerer sig om træning, men om at få fat i den store hund, samtidig må jeg da nok også indrømme, at jeg var lidt ekstra på mærkerne, når den var i nærheden, og selv om jeg forsøgte at skjule det, så kunne han sikkert mærke det, og tænkte, jeg må nok heller passe på her..

• #9   16. apr 2006 Jeg mener også de kan kende forskel.. hver gang Gizmo ser en anden cavalier blir han vildt glad og løber hen til den og han kan se det på langt afstand!! Tit før mig!!!

• #11   16. apr 2006 Dorte Kathrin B -- syntes det kan være irreterende a han ik kan med alle... men han her bare haft så mange dårlige oplevelser a han er meget domineren overfor alle... han blæev bidt første gang da han var 9 måneder og så igen da han var 1 år så her for nyligt a en tæve og siden hvis han ska snakke med andre hunde hvis de viser bare den mindsste tegn på a de vil bide så gør han det først.. så har bestemt mig for a han ik ska hilse på andre med mindre de er i løbetid for så er han deres lille tæve istedet :O) hihi

• #12   16. apr 2006 DFFD nej nej Gizmo synes de er lækre at rulle sig i men kun hvis de stadig damper!!!!

• #13   16. apr 2006 Christina S.: jeg har det på samme måde som dig, synes også det er skide træls, når de ikke kan med andre hund, og kan mærke at det går mig på, også fordi jeg skal til og bruge ham på udstillinger, men har skrevet sammen med CE, og han vil godt hjælpe mig engang, når Tjalfe er faldet på plads, så det glæder jeg mig til.

• #14   16. apr 2006 Dan F: du skal da altid tage imod de kys din hund giver dig...........selv med lugten............LOOOL

• #15   16. apr 2006 Jeg kan tydeligt se på Thea når hun møder andre mynder... hun er helt anderledes sammen med dem, men nu leger mynder så også på en anden måde end de fleste andre hunde, nemlig en leg der hedder :"først er du haren og så er jeg" ;o)

Jeg er spændt på om Thea er blevet bange for amstaffs efter hendes lille uheld, men jeg håber det ikke.

• #16   16. apr 2006 Vi var inviteret til et Tibetaner træf, og skulle mødes privat hos nogen, de havde selv 2 tibber, men glemte lige at oplyse at deres hunde ikke kunne lide andre hanhunde, og da vi kommer ind i haven, fløj de i flæsket på min, jeg har aldrig set ham kravle så hurtig om til mig, og han var helt panisk og ville overhovedet ikke ned, resten af besøget. Og det var noget af en nedtur, for vi havde glædet os sådan til dette. Det skal lige siges at tibber normale er meget imødekommende og glade hund.
    Så det er ikke altid racen kan sammen alligevel..

Kommentér på:
Dumt spørgsmål.................

Annonce