{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Mit pis det koger så meget lige nu.... {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra en ellers hyggelig aften hos familien. Min kusine og hendes kæreste har lige fået en dejlig hvalp, og jeg synes jeg har et den før. Det bliver ved med at nage mig.
For et par uger siden var vi nede og se på nogle hvalpe der var Amerikansk Bulldog-blandinger, og hende vi kiggede på og faldt for mindede utroligt meget om deres nye hvalp. Jeg spørger hvor de har fået den fra, og så fortæller de at de kender en der havde stjålet hvalpene nede fra Faxe Ladeplads, og så er det fandme de hvalpe vi var ude og kigge på! Hende jeg sad med i armene var hende jeg havde kigget på for 14 dage siden!

De fortalte at der var stjålet 5 hvide tæver og en tigerstribet, og dt var sjovt nok lige hvad der var da vi var nede og kigge på dem. Jeg undrede mig også hvorfor annoncen pludselig bare var væk, men der fik jeg så forklaringen. Jeg får af vide at dem der har stjålet dem selv beholder to, og at der er en de ryger til Christiania, og de mangler stadig at komme af med en

Ihh hvor mit pis det koger nu, sådan noget gør man bare ikke. I morgen kører jeg ned til Faxe Ladeplads og fortæller ham der ejer hvalpene hvor de er blevet af, så han får vished. Godt nok var det nogle hvalpe som han selv havde overtaget fordi de var vænnet fra moderen (de var 10 uger da vi kiggede på dem), og de gik udenfor, men det berretiger ikke folk til at stjæle dem!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit pis det koger så meget lige nu....
Kommentér på:
Mit pis det koger så meget lige nu....

Annonce