2.838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Bylder/vabler på øret? - hvad er det? Bylder/vabler på øret? - hvad er det?

Min hund (eller faktisk min søsters) har jeg lige opdaget ved hende, at hun har nogle vabler/bylder agtig på indersiden af øret (altså der hvor der næsten intet pels er).
Der er sådan noget betændelses-noget der er tørret ind.

Det ser umiddelbart ikke voldsomt ud.

Men hvad kan det være?

Hun var i går med omme at lege med nogle hunde hun kender godt, så tænkte på om deres leg der kan være årsagen? - fordi de har nemlig 5 små hvalpen der er i den rigtig tumle alder og de bidder i alt, så om deres små tænder måske har haft fat i ørerne.

Håber i hvert fald nogen kan side hvad det er, og måske hvad jeg skal gøre ved det.

Indtil videre har jeg bare tørret det betændte væk, med en kold ren klud.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bylder/vabler på øret? - hvad er det?
  • #1   1. jun 2010 Martin J: Ja, men synes bare ikke jeg har hørt hende pive + plus at de er ikke sååå voldsomme de hvalpe. Og så er det ikke skrammer som sådan, men bylder. Kom til at tænke på, om det kunne kom af at hun har berørt brændnælder med det bare hud i øret?

-M Hysted. Nu med Athos og Nala. -: Det var også meningen. smiley Men ville jo gerne kunne gøre noget inden og vil jo gerne vide hvad der kommer af, så man ved det til en anden gang, også hvis det er en reagere pga. brændnælder eller andet.

Kommentér på:
Bylder/vabler på øret? - hvad er det?

Annonce