1.396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vores hvalpe 8 uger puster meget Vores hvalpe 8 uger puster meget

hej med jer,

vi har en lille hvalp (gravhundblanding) en han. han har det ikke så godt. siden ca 2 uger puster ham meget. dyrlægen har sagd at han var forkølet og han har fået medicin/ antibiotika. 3 dage sener har han fået kramper og han har gralder meget. det var så slemt og jeg gik igen til dyrlægen. dyrlægen har kigger på ham og har sagd hans lunge og hjert er ok og hans luftveje også. dyrlægen har gir ham penicillin og smertemiddel og insprøtninger fordi han var lidt dehydreret.
efter den lægetid har han sover lang tid og ham spiser stadigvæk godt men han få lidt "letmad" han kramper stadigvæk men ik så stærkt og ikke så tit. han sover meget og han hopper rundt i haven.
han få vand med maden og via sutteflaske. jeg ta´ham også med i en taske ...ligesom en kangaro smiley

HVEM har sammen erfaringer med denne symptomer???

tak på forhånd.

mvh mandy

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores hvalpe 8 uger puster meget
  • #1   3. jun 2010 jeg har ikke oplevet de symptomer,,har du kontaktet opdrætter?? syntes det lyder ret bekymrende

• #2   3. jun 2010 Det er da TS som ér opdrætter : )
    Men lyder meget mystisk, stakkels lille fyr! : /

• #3   3. jun 2010 nå undskyld...

• #4   3. jun 2010 vi er opdrætter smiley vi har henteret moren fra en dårlig sted hvor hun var sammen med hendes hvalpe fra sidste kuld .....og med hendes søstrene og en bror. hendes sidste ejer har sagd at hun har luft i maven fordi hun var lidt tyk. hun har fået ormekur og en uge sener en lægetjek hvor lægen har sagd hun er gravid og hvalpene blir født 2 uger sener. hun har fået 3 hvalpe. 2 hanner og 1 hun. det er den første gang hvor jeg har så en masse problemer med hvalpe og det går også meget ondt i hjertet. den ene han er rask og vejer ca. 3 kg, tæven har en lyskebrok men hun er superfit og aktiv med også omkring 3 kg og vores lille fyr med næsten 1,80 kg. men jeg gør alt hvad jeg kan sammen med dyrlægen.

• #5   3. jun 2010 ok mandy
    undskyld jeg ikke lige fangede den,,,men syntes dte lyder rigtig trist han har det sådan

I har jo gjort det godt at tage hende til jer...

• #6   3. jun 2010 ja det var det. hun er rigtig sød og en hvirvelvind og hun elsker alle mennesker og børn og hunde og katte osv osv. først var hun meget reserveret og en stor bangebuks. smiley

Kommentér på:
Vores hvalpe 8 uger puster meget

Annonce