{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

problemer med forsikring {{forumTopicSubject}}

jeg er desværre begyndt at få nolge problemer med min hundeforsikring. jeg har alm. brand. og den største hundeforsikring jg kan få (sygeforsikring.)
men, da vores hund er en "genbrugshund" og var lidt undervægtig da vi fik ham, og uden de store muskler har vi jo knoklet for at få lagt lidt på ham... det resulterede i; at da vi skulle lave vores almindelige ansvarsforsikring om til en sygeforsikring, skulle vi ha en sundhedstest.
vi havde tidliger været til dyrelæge med ham med øm ryg, vi troede det var efter et fald, men det var simpel hen grundet opbyggelsen af muskelmasse. vores dyrlæge skrev at han var tjekket for ryglidelser på sundhestpapiret..

det tog forsikringen ille op og ville ikke dække for hvis der sker noget med ryg eller hofter... vi fik ham efter det scannet og røngen fotograferet og den nye dyrlæge skrev et papir om at der intet var at finde og at han var sund og rask...

men men men, forsikringen vil stadig ikk godkende ham funlt ud.. og jeg synes jo det er lidt dyrt at gi 1500 kr. når man så ikke får en fuld forsikring...
er der nogen af jer har haft problemer med samme eller???


og undskyld smørren, men skulle jo have forklaret min sag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med forsikring
  • #1   4. jun 2010 Kan du ikke flytte hunden over i ex dyrekassen danmark og få ham ansvars og sygeforsikret der ...?

    His de vil have de forskellige papir fra dyrlægen kan du give de en kopi eller vet tag en snak med dem


  • #2   4. jun 2010 Jeg har ved dyrekassen, spurgt dyrlægen om et par knopper på snuden, et tryk på albuen, opdaget før afrejse til Norge, helt uproblematisk, det er alt hvad der har været på 6 år, alligevel undtager de alt med huden, for sådan et par bagateller...så pas på med at spørge for meget, kommer det i journalen så går det ud over sygeforsikringen...

  • #3   4. jun 2010 Denise...

    Det kan godt være de ikke dækker ryg på din hund men det er nok heller ikke der man som regl bruger sin forsikring jeg har selv Alm. brand og når de skal betale er der aldrig bøvl


  • #4   4. jun 2010 vi skulle ikke sende dyrlægepapire med til dyrekassen da vi tegnede forsikring og hunden er under 4 år.

    Hvis du har papir fra din dyrlæge at han er sund og rask, kan du jo roligt skrive under på tro og love erklæringen, jeg tror ikke dyrekassen spørger om papire når hunden kun er 3 år.

    hvis du vælger dyrekassen, så sig den anden op pr. den dato du indmelder dig.


  • #5   4. jun 2010 Det ikke første gang jeg hører om problemer med alm. brands forsikringer. Synes du skal skifte

Kommentér på:
problemer med forsikring

Annonce