{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

chihuahua tandbrste. børste=?? {{forumTopicSubject}}

ja.. min bailey fælder heeeeelt vildt... oh det er heeeeele tiden... han er så delig og kælle men det er sq træls man knap kan sidde med ham og enten har du hår i øjne, næse, muynd eller på aaaalt tøjetr... o i vasketøjet også.. det er bare oer alt..
samtidig er han slem til at danne vildt meget tandsten.
så vil høre.

den bedste børstwe til fældene chi'er? hvilken????
skal jeg børste drengens tænder???? hvad er bedst her````

mvh

gider igen negative svar... spørger kun om råd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chihuahua tandbrste. børste=??
  • #1   6. jun 2010 min gamle dyrlæge kom med det forslag til min gamle hund der også fældede meget,, jeg skulle give den c vitamin ...og det hjalp faktisk men det skal jo lige siges alle dyr fæller meget når det er forår de smider jo deres vinter pels smiley

• #2   6. jun 2010 Danni,
    Det behøver ikke være tegn på dårlig foder ang. tandsten det har små hunde let ved at få og det kommer også an på enzymerner i spyttet som hos mennesker......

Bolette,
    Jeg bruger små bitte tandbørster som er til babyer på 0-2år der er gode og så noget tandpaste til hunde.. Børster dem ca hver anden dag.. Og fik meget ros fra dyrlægen sidst jeg var der:o)

Har du prøvet at tage ham i bad og "gnufle" hans pels godt og grundig igennem så du får alle de døde/løse har af og børster ham bagefter, så tror jeg du når langt:o)

• #3   6. jun 2010 hejsa.. har prøvet både det ene og det andet ;O) ruflet ham i badet børstet ham og lakseolie i foder (han får rc) den med c vitamin har jeg ikk prøvet før.. den må jeg prøve... er 100% klar over de fælder de kære små og bliver ikk bedre af at min lille manse er hvid hihi det ses overalt... og har andre chi'er også.. og de fælder self allesammen.. men bailey's er konstant... dagligt. 24/7 året rundt...

hehe er sq næsten bange for furminatoren gør ham skaldet haha så slemt er det....

HAR faktisk sådan en mini tandbørste.. men han vil baaare iiiiikke... måske hjælper det med hundetandpastaen..?? vis det har en læææækker "leversmag" (og puuuha tænker jeg så hihi)
    eller NOGET HAN GIDER SPISE....

dyrlægen forslår det til at lægge i vandet... der skulle hjælpe mod plak... men det jeg altså ikk rigtig "IN" for at bruge??

Kommentér på:
chihuahua tandbrste. børste=??

Annonce