689 visninger
|
Oprettet:
9. okt 2008 Følger: 84 Følgere: 83 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 1.061
chihuahua tandbrste. børste=?? {{forumTopicSubject}}
ja.. min bailey fælder heeeeelt vildt... oh det er heeeeele tiden... han er så delig og kælle men det er sq træls man knap kan sidde med ham og enten har du hår i øjne, næse, muynd eller på aaaalt tøjetr... o i vasketøjet også.. det er bare oer alt..
samtidig er han slem til at danne vildt meget tandsten.
så vil høre.
den bedste børstwe til fældene chi'er? hvilken????
skal jeg børste drengens tænder???? hvad er bedst her````
mvh
gider igen negative svar... spørger kun om råd..
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.369
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Det behøver ikke være tegn på dårlig foder ang. tandsten det har små hunde let ved at få og det kommer også an på enzymerner i spyttet som hos mennesker......
Bolette,
Jeg bruger små bitte tandbørster som er til babyer på 0-2år der er gode og så noget tandpaste til hunde.. Børster dem ca hver anden dag.. Og fik meget ros fra dyrlægen sidst jeg var der:o)
Har du prøvet at tage ham i bad og "gnufle" hans pels godt og grundig igennem så du får alle de døde/løse har af og børster ham bagefter, så tror jeg du når langt:o)
okt 2008
Følger: 84 Følgere: 83 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 1.061
hehe er sq næsten bange for furminatoren gør ham skaldet haha så slemt er det....
HAR faktisk sådan en mini tandbørste.. men han vil baaare iiiiikke... måske hjælper det med hundetandpastaen..?? vis det har en læææækker "leversmag" (og puuuha tænker jeg så hihi)
eller NOGET HAN GIDER SPISE....
dyrlægen forslår det til at lægge i vandet... der skulle hjælpe mod plak... men det jeg altså ikk rigtig "IN" for at bruge??
chihuahua tandbrste. børste=??