{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops VS. Fransk Bulldog
  • #2   6. jun 2010 Altså hunde med børn - der er en "opdragelse" fra begge sider- Hunden skal lærer ikke at hoppe op og vælte barnet, Ikke slikke i hovede ( hvis man ikke selv ønsker det) osv.

Barnet skal lære ikke at hive i hunden, ikke bøje sig ind over den så den bliver utryg osv.

Min mops er rigtig god med børn, så længe deres bevægelser ikke er hurtige og opfarende så går det smiley

• #3   6. jun 2010 Det forventes ikke af ham at være strid, da han godt forstår et nej, men han er jo 2,5 år smiley

Det er nu mere i henhold til om man så evt. skulle vælge en voksen hund istedet for en hvalp ?

er selv vokset op med store hunde, men vil gerne have en lille en

• #4   6. jun 2010 Da mine børn var hhv 2 år og den anden 10 mdr fik jeg en schæferhvalp. Jeg forklarede sønnen på 2, at hvis han drillede hvalpen, drillede den også ham. I de to første mdr, drillede sønnen hvalpen hver morgen og hvalpen bed ham i benene. Jeg trøstede ikke da jeg jo havde sagt det til ham. Efter to mdr havde sønnen endelig fattet at man ikke skulle drille og fra den dag af, var der ingen problemer.
    Ville ikke skælde hvalpen ud, da den ellers var nem at have med at gøre og jeg vidste at den bed fordi den jo opfattede drilleriet som en ganske sjov leg. Sønnen havde simpelthen små bidmærker op og ned af benene. Det har på ingen måde skadet hans forhold til hunde den dag idag.

Kommentér på:
Mops VS. Fransk Bulldog

Annonce