Arrrgh.... lømmelalder?! {{forumTopicSubject}}
Er overlykkelig for min Felix og han har været en engel... indtil i dag!
Er ude med ham ca. en gang i timen + lidt efter han har drukket vand så han kan tisse. Når vi så er ude og tisse og går rundt i noget tid, leger osv. og så skal ind, så nægter han... ligeså snart jeg vender om for at gå ind, sætter han sig ned og nægter at gå videre. Jeg prøver alt og han biver bare siddende og kigger på mig når jeg så går over imod ham for at ta' ham om, smutter han bare med halen imellem benene som om at jeg har slået ham, hvilket jeg ALDRIG har gjort eller kunne finde på! når jeg så sætter mig ned og lader som om at jeg vil lege med ham kommer han over og jeg tager ham op og går ind med ham, på trods af at han lige har tisset så er noget af det første han gør når vi kommer ind at tisse på gulvet... det virker som om at det er i protest... aner ikke hvad jeg skal gøre ... han er ude masser af timer i døgnet og når jeg går med ham er det i 20-30 min så det er ikke fordi at han ikke er ude nok. Nogle forslag til hvad jeg kan gøre??
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.739
Kommer Milo ikke når jeg kalder, jamen så kan han da blive ude. Så går jeg ind og lukker døren, så han ikke kan se mig. Jeg gider ikke rende efter ham. Så vinder han jo
Men nu kommer han altid når jeg kalder - undtagen når han gør af noget :s
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.599
Han har ellers været en guldklump og har artet sig rigtig fint... det er bare utroligt at det kommer fra den ene dag til den anden synes jeg.
jan 2009
jan 2010
Som "trøst" kan jeg sige at vi troede også at Milo kom i lømmelalderen da han var 5 mdr. Det var kun optakten!!
jan 2009
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 532
jan 2009
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 189
Han satte sig også og ville ikke med ind. jeg begynde at træne med ham på vej hjem, så han var mere int. i mig end hvor vi gik, og når vi så var ved opgangsdøren fik han en godbid, han fik en igen når jeg åbnede døren og igen en når han kom ind af den... det var selvfølgelig nogle meget lækre godbidder, så det var ekstra interesant.
Det med tisseriet indendørs, fik jeg af vide var hans måde at prøve grænser, for at se om han kunne dominere mig, jeg startede med tissetræning igen, ved at fortælle ham NEJ, og så bære ham hen mod døren... det skulle jeg gøre i en uges tid og så sluttede det.
Nu har jeg en hund der næsten ikke kan vente med en godbid til døren er åben og han nærmest slæber mig hjem...
jan 2009
Bliver bare gal inden i når han gør det... vi har netop haft næsten en uge uden han har tisset indenfor overhoved og var så stolt altså.
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 189
Hvis han er fra Feb. så har du massere i vente... Tro mig de han hunde kan komme mange mærkelige ting...! Og man aner bare ikke hvor det kommer fra...
Da vores var 6 mdr. begyndte at trække stolene ud fra bordet og bruge dem som stige, så han kunde komme op på bordet, der lå han så og sov når vi kom hjem fra arbejde... Lækkert...!
jan 2009
jan 2010
jan 2010
Jeg har også overvejet roser
Og hvem der gerne ville have en frilandshave.. Held og lykke med det siger jeg bare
jan 2009
Arrrgh.... lømmelalder?!