{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Arrrgh.... lømmelalder?! {{forumTopicSubject}}

Er overlykkelig for min Felix og han har været en engel... indtil i dag!
Er ude med ham ca. en gang i timen + lidt efter han har drukket vand så han kan tisse. Når vi så er ude og tisse og går rundt i noget tid, leger osv. og så skal ind, så nægter han... ligeså snart jeg vender om for at gå ind, sætter han sig ned og nægter at gå videre. Jeg prøver alt og han biver bare siddende og kigger på mig når jeg så går over imod ham for at ta' ham om, smutter han bare med halen imellem benene som om at jeg har slået ham, hvilket jeg ALDRIG har gjort eller kunne finde på! når jeg så sætter mig ned og lader som om at jeg vil lege med ham kommer han over og jeg tager ham op og går ind med ham, på trods af at han lige har tisset så er noget af det første han gør når vi kommer ind at tisse på gulvet... det virker som om at det er i protest... aner ikke hvad jeg skal gøre ... han er ude masser af timer i døgnet og når jeg går med ham er det i 20-30 min så det er ikke fordi at han ikke er ude nok. Nogle forslag til hvad jeg kan gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arrrgh.... lømmelalder?!
  • #1   9. jun 2010 Starter lømmelalderen ikke først når de er 7-8 mdr?? for små /mellem racer.
    Kommer Milo ikke når jeg kalder, jamen så kan han da blive ude. Så går jeg ind og lukker døren, så han ikke kan se mig. Jeg gider ikke rende efter ham. Så vinder han jo smiley
    Men nu kommer han altid når jeg kalder - undtagen når han gør af noget :s

• #2   9. jun 2010 Jeg fortsætter træningen og fortsætter videre på lømmelholdet til træningen om meget snart... Håber at hans lømmelalder er kort :oP
    Han har ellers været en guldklump og har artet sig rigtig fint... det er bare utroligt at det kommer fra den ene dag til den anden synes jeg.

• #3   9. jun 2010 Har desværre ikke mulighed for at lade ham blive ude så han selv kommer ind da jeg bor i lejlighed... dog i stuen med egen have... men vi har fælles indgang til lejligheden og skal derigennem for at komme ud i haven :o(

• #4   9. jun 2010 Nåe, ja så kan jeg godt se. Skal der ikke hegnes ind så, eller vil du gå med ham i haven til evig tid? For så kunne du måske gøre det - altså gå ind uden ham.
    Som "trøst" kan jeg sige at vi troede også at Milo kom i lømmelalderen da han var 5 mdr. Det var kun optakten!! smiley

• #5   9. jun 2010 Puha jo kunne jeg godt... men har det egentlig fint nok med det, når jeg lufter ham plejer vi at gå via et stisystem ud til en mark hvor han tonser rundt.... er ikke meget for at hegne det ind, hvis han skulle smutte ud et eller andet sted, så vil jeg hellere gå flere længere ture med ham.

• #6   9. jun 2010 hvad med at binde ham ude i haven, hvis han ikke vil med ind så kan du gå ind uden ham, og så gå ud efter ham et par min. senere og se om han vil med ind (vel og mærke hvis du kan holde øje med ham inde fra lejligheden af)

• #7   9. jun 2010 Dét var en god idé... det kan jeg nemlig sagtens, badeværelset og soveværelset vender ud imod haven :o) så en kombination af hegn og at binde ham kunne være fint nok... tror det skal afprøves :o)

• #8   9. jun 2010 Jeg havde det samme problem med min, da han var 5 mdr.
    Han satte sig også og ville ikke med ind. jeg begynde at træne med ham på vej hjem, så han var mere int. i mig end hvor vi gik, og når vi så var ved opgangsdøren fik han en godbid, han fik en igen når jeg åbnede døren og igen en når han kom ind af den... det var selvfølgelig nogle meget lækre godbidder, så det var ekstra interesant.
    Det med tisseriet indendørs, fik jeg af vide var hans måde at prøve grænser, for at se om han kunne dominere mig, jeg startede med tissetræning igen, ved at fortælle ham NEJ, og så bære ham hen mod døren... det skulle jeg gøre i en uges tid og så sluttede det.
    Nu har jeg en hund der næsten ikke kan vente med en godbid til døren er åben og han nærmest slæber mig hjem...

• #9   9. jun 2010 Det var smart... kunne være at jeg skulle prøve det med gufferne :o)
    Bliver bare gal inden i når han gør det... vi har netop haft næsten en uge uden han har tisset indenfor overhoved og var så stolt altså.

• #10   9. jun 2010 Ja det kan være fustræernde når man tror alt går godt og det så vender 180´
    Hvis han er fra Feb. så har du massere i vente... Tro mig de han hunde kan komme mange mærkelige ting...! Og man aner bare ikke hvor det kommer fra...
    Da vores var 6 mdr. begyndte at trække stolene ud fra bordet og bruge dem som stige, så han kunde komme op på bordet, der lå han så og sov når vi kom hjem fra arbejde... Lækkert...!

• #11   9. jun 2010 Hehe dén mulighed har Felix heldigvis ikke da han er i et rum når han er alene hjemme :oP

• #12   9. jun 2010 Jeg har stadig en billig hund til salg!!! Kræet har sammen med Simba gravet en blåbærbusk op i dag, splittet jorden ud over det hele, og brække nogle grene af! dumme hunde

• #14   10. jun 2010 Jeg har 6 bonderoser der er begyndt at komme op. Brækker ham dem i stykker blive han skudt! Eller måske ikke helt hehe smiley
    Jeg har også overvejet roser smiley
    Og hvem der gerne ville have en frilandshave.. Held og lykke med det siger jeg bare smiley

• #15   10. jun 2010 Hehe iihhh der er meget at "se frem" til :oP

Kommentér på:
Arrrgh.... lømmelalder?!

Annonce