7.333 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

operation på landbohøjskolen operation på landbohøjskolen

Er der nogen som har fået steriliseret hund på landbohøjskolen?? og evt. ved hvad det koster??

Jeg overvejer at søge operationen derinde, hvis det skulle blive aktuelt, for er der ikke noget med at det er billigere?? For jeg synes godt nok det er dyrt - ikke at jeg kan sætte pris på min hund, men regningen skal jo også betales.

Der har været en hanhund på hende, som ikke skulle være sket. Så er hun drægtig vil jeg hellere få hende steriliseret end abort - og så droppe det planlagte kuld hvalpe næste år.

Så vil gerne høre andres erfaringer fra landbohøjskolen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  operation på landbohøjskolen
  • #1   10. jun 2010 Jeg ved en hjerteskanning er gratis, der skal man kun betale for attesten, prøv da og ring og hør, tror det er gratis.

• #2   10. jun 2010 ca 2000 kr
    (link fjernet)

Jeg ville ikke være betænkelig ved at bruge dem. De bruger lidt længere tid pr patient fordi der er studerende involveret, men dyrlægerne er dygtige.

• #4   10. jun 2010 Det er altså en misforståelse at alt inde på KU Life er gratis... de ting der er gratis er ofte de ting som studerende er ved at skrive afsluttende projekt...

• #5   10. jun 2010 Hospital for mindre husdyr er ikke gratis, det er det derimod hvis det er hospital for store husdyr. Dog skal man selv betale medicinen.

• #6   10. jun 2010 det kommer altså an på hvad man kommer med, det er ikke gratis for hest... har selv haft hest indlagt der inde i 1 måned smiley

• #7   10. jun 2010 ok, jeg har haft får derinde, det tog de imod med kyshånd.

• #8   10. jun 2010 De områder de forsker i er som regel gratis - f.eks. hjertescanning af Cavalier - men der har de jo også et stort forskningsprojekt igang om det.
    Kender ikke noget til hvad de tager for andre ting, men de er jo nok en del billigere

• #9   10. jun 2010 Jeg har prøvet at ringe derind, men fik kun fat i en tlf-svarer som gav priser på vaccination og et par andre ting. Og ja - jeg har ringet inden for åbningstiden.
    Men må bare prøve at ringe igen imorgen

• #10   11. jun 2010 Det er noget billigere derinde - 2300 kr i forhold til 4500 kr hos egen dyrlæge og 3600 kr i Frederikssund hvis man kan komme om mandagen.
    Men ak....der er 6 mdr ventetid smiley

De siger på landbohøjskolen, at de ikke steriliserer, hvis den er drægtig,fordi det ødelægger hundens cyklus....hendes østrogen-produktion. Så den ender med at blive en lille tyk prop.

Er der nogen som har hørt dette før??

For vores egen dyrlæge synes vi skulle sterilisere hende med det samme, inden hun kom forlangt hen i drægtigheden....i stedet for at vente 30 dage på en blodprøve for at se om hun er drægtig.

Så jeg er lidt forvirret!!

Kommentér på:
operation på landbohøjskolen

Annonce