438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Labradorfolket - foder?? Labradorfolket - foder??

Savner noget hjælp til Simba, eller nærmere hans foder... Han fælder som en åndsvag, har enormt meget underuld, og håbløs at børste fri for løse hår....

Hvad fodrer I med, og hvor meget fælder jeres lab´?

Jeg har forsøgt med lakseolie, og der virkede fint en periode, men så forsvandt effekten.

Pt bliver han fodret med Happy Dog Neusseland, hvilket han det sidste 1½ år har fungeret super på - pæn pels, men hans fælderi er taget til......

Hilfe, bitte......;o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Labradorfolket - foder??
  • #1   11. jun 2010 Zacho får Royal canin doætfodder (til kasterede) han fælder også en del, en labrador er og bliver en monsterfælder! (har udtrykket fra en artikel i vi med hund)

• #3   11. jun 2010 Min Simba aka labradelle for Royal Canin Obesity fordi han er kastr.
    Hans pels er flot blank , med masser af underuld og fældning , dette klarer jeg nemt med en

Furminator ( den originale ) som er helt eminent til lige netop Labbens pels

Jeg børster ham godt igennem et par gange om ugen på vores ture , jeg kan se nu , at næsten hele vinterpelsen er væk

• #4   11. jun 2010 Jeg har brugt Brit labrador foder, som jeg synes var supergodt til labrador. Nu hvor Belvdere er flyttet til Izabella (Bella & Belli) har hun skiftet til et andet foder, som jeg ikke kan huske hvad er.

Men Brit kan jeg anbefale.

• #5   11. jun 2010 Min Labs får Gourmix fra Vetcur. Det er det foder, som han fungerer bedst på, efter at han har fået allergi.

Han fælder også rigtigt meget, men det gør de jo....

Mvh. Gitte

• #6   11. jun 2010 Gitte M - har du et link til Brit foder?

Ja skal også have købt en furminator, - men når jeg ser på min fars Lab, som får samme foder som Simba, så er der milevidt mellem deres pels. Blackie er super blank(men han er også sort, så det snyder nok lidt), næsten ingen underuld, og minimal fældning. - Men han er os uden tavle, så måske der er noget andet kortere håret hund i ham.

Er også blevet anbefalet B- vitamin, - andre der har prøvet det?

Kommentér på:
Labradorfolket - foder??

Annonce