{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Et Lillen-kursus er vist tiltrængt ! {{forumTopicSubject}}

Søde Lillen, du laver altid så meget fikst og nyttigt; men hvor bliver din "Træn din hund til at bære mundkurv"-tråd af?

Måske har Lillen ikke tid eller lyst, men sidder der slet ingen kompetente hundetrænere og adfærds-dutter der lige har tid og mod på at hjælpe en hel røvfuld frustrerede hundeejere uden redskaber til at hjælpe hunden ind i den ny lovgivning?

Jepp, flinkt af Nina at tilbyde service på andres bekostning.. Men måske de slet slet ikke havde tænkt over det? =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et Lillen-kursus er vist tiltrængt !
  • #1   11. jun 2010 Lyder da fornuftigt. Vil du bruge mundkurv på Kaos Nina?

• #2   11. jun 2010 Nej han har ingen listehund i sig, så det er der ingen lov om til lige ham =)

• #3   11. jun 2010 .. Men skulle han have en på tror jeg let og hurtigt han ville acceptere det, han accepterer langt det meste jeg gør ved ham heldigvis *GG*

• #4   11. jun 2010 Tja, hvis jeg ( eller fek politiet ) vuderede at mine hunde skulle have mundkurv på, ville jeg ikke have nogen problemer med at gøre det.
    Jeg kan ikke forstå hvorfor så mange hyler op om at det er synd for deres hunde at de skal have en mundkurv på. Der er så meget i den nye lov der er hul i hoved- og det er da også dumt at det skal gå udover hensynsfulde hundeejer, og politikkerne kunne bestemt også ha fundet på noget der var mere smart.
    Man kan sikkert- også som ejer til KH- finde steder hvor hunden kan luftes løs og uden den famøse mundkurv.

• #5   11. jun 2010 Det er nu ikke ment som en fornærmelse til de der ikke selv kan træne hunden i at have kurven på, blot et ønske om at nogen kompetente mennesker kan / vil give dem hjælpemidler til træningen =)

Rigtig mange hunde ville intet problem have med det som Lea siger, men er man en hundeejer der synes det er synd og skam og mangler midler til at træne det positivt - så ville et kursus/træningsseminar da ikke skade =)

• #6   11. jun 2010 Jeg ville nok hellere ikke have de store problemer med at putte mundkurv på Elmo.. men jeg kan altså godt forstå MH ejernes frustrationer.. denne lov rammer de forkerte.. men der er ikke andet for end at gøre, som loven siger og håbe på bedre tider....

• #10   11. jun 2010 Nu nævner i det med mundkurv ved dyrlægen ! Burde de ikke bruge det normalt ? Ved sofus da han skulle oprerer i ham, i lokal bedøvelse fik han IKKE en på - ej heller da stingene skulle fjernes og der var gået betændelse i ! Jeg havde ski ikke turde uden ! Og jeg spurgte om ikke han skulle have det på ! Men de mente han var en så god hund at det ikke var nødvendigt !

Kommentér på:
Et Lillen-kursus er vist tiltrængt !

Annonce