{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Hvalpe tænder {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en lille Papillon hvalp på omkring 6 måneder, som har skiftet nogle tænder. Det er forløbet rigtig godt, og han har ikke haft problemer med det, eller haft ondt. Men jeg kan se at hans ene hjørnetand i undermunden ikke falder ud, ligesom den anden har gjort. Men istedet er der kommet en ny en ved siden af, som efterhånden er begyndt at blive stor. Min bekymring går på om det er et problem for ham, eller om den anden nok skal ryge ud, og jeg derfor bare skal lade den være, da han ikke ser ud til at have ondt. Eller om jeg skal få den rykket ud, så der er plads nok til den anden?
Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig.
Mange tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe tænder
  • #1   12. jun 2010 Hvis mælketanden er løs, så falder den sikkert ud, når den nye tand kommer helt frem. Hvis mælketanden sidder rigtig fast, og ikke bliver "skubbet" ud af den nye tand, så skal du lade dyrlægen tjekke det.

  • #2   12. jun 2010 det samme problem havde robin, bare med alle 4 hjørne tænder =o). for alle 4 tog det en halv time under bedøvelse og kom af med 850 kr. Og efter bedøvelsen var helt væk hoppede han rundt igen =). Men du er nød til at få den fjernet ved dyrlægen, da du ellers resikere at den nye tand bliver skæv,


    Knus os =o)


Kommentér på:
Hvalpe tænder

Annonce