{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

2 nye yorkiere {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg har længe overvejet at få hunde. Derfor får hun nu en leje bolig, tæt på hvor jeg bor og har aftalt at vi køber 2 hvalpe fra samme kuld.

Vi er heldigvis helt enige om vi skal have yorkshire terriere.

Nogen der kan anbefale et godt sted at få denne race og nogen ting der er gode at vide (vi læser selvfølgelig alt hvad vi kan finde på nettet) men det er altid rart at snakke lidt med jer herinde, når man har problemer eller skal have ny hund.

Jeg har i forvejen Mille, som bor hos min tidligere kæreste. Hun er en west highland white terrier. Så kender alt til det herlige temperament de har smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 nye yorkiere
  • #1   13. jun 2010 I skal være obs på at det ikke er import hvalpe i køber. Vær kritisk med stedet hvor hvalpene kommer fra, at de ikke er opfostret i en stald eller lign. At I kan se begge forældre. Og når I har fundet stedet, så spørg rundt omkring for at være sikker på at det er et ordentlig sted.

• #2   13. jun 2010 Hej Britta

Jeg har set programmer omkring dette før. Utroligt som folk kan finde på at behandle dyr.

Men det er et godt råd - mange tak.

• #3   13. jun 2010 Min svigerinde har et stueopdræt af Yorkshire terrier i DRU. Jeg er ikke helt klar over hvornår hun har hvalpe igen!! Hendes tæve er fra Tyskland en meget fin en smiley Hun mangler kun 1 cert. i at blive dansk champion smiley Hvis du er interesseret kan du få hendes nummer i en PB.

Mvh Helle.

• #4   13. jun 2010 Louise - det var så lidt.
    Nu er det jo netop min race I har forelsket jer I og jeg har haft kontakt til mange der har købt hvalpe de forkerte steder og ved hvor kede af det folk bliver når det viser sig at de alligevel ikke har nogen hund.

• #5   13. jun 2010 Jeg kan se, at du allerede har kontakt med Britta, ellers ville jeg helt klart have anbefalet hende.
    Brittas hunde er tjekket for "alt" og mange af hendes hvalpekøbere er herinde.
    Jeg ville i hvert fald gerne være hund hjemme hos Britta., det må være en god anbefaling.

• #6   13. jun 2010 Inge - tak for de pæne ord, det luner altid

• #7   13. jun 2010 nu jeg ikke inde i den race men mon ikke i kan finde en opdrætter/hvalpe liste på Dkk eller Dru eller klubben for små selvskabshunde smiley

men jeg kan kun anbefale jer at starte på et hvalpe motivations hold sammen, det noget andet end bare at træne der hjemme.
    jeg syntes det fedt i vælger at få hvalpe sammen men jeg tror også det meget vigtig i ikke kun går ture med hinanden og møder andre hunde så jeres søskende hvalpe bliver selvstændige hunde og ikke kun hænger ved hinanden smiley

• #8   16. jun 2010 Hej allesammen

Tusind tak for de gode råd. Vi er stadig i vores søge face og læser alt hvad vi kan få fingre i, omkring yorkierne.

Vi er selvfølgelig meget interesseret i mails og telefonnumre vi kan kontakte nærmere.

Tak for rådet omkring Britta. Hun er alle tiders og har fortalt en masse gode ting allerede og har en god mail korrespendence.

Vi har bestemt tænkt os at gå til træning. Jeg ved at der er hundetræning, nede ved stranden, så der skal de helt sikkert ned og boltre sig. Vi kender heldigvis et hav af søde hunde i nabolaget og der ligger en lille park lige overfor hvor jeg bor, hvor jeg dagligt vil lufte vovsen. Og der er altid andre hunde, i alle størrelser, der er ude at blive luftet. Så jeg er slet ikke i tvivl om der kommer mange sjove nye legekammerater på banen smiley

Kommentér på:
2 nye yorkiere

Annonce