{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

hvem kan??? {{forumTopicSubject}}

jeg synes der mangler lidt sjov herinde så ville høre om nogen har nogle sjove historier om deres hunde???
jeg starter:
vi var ude at gå en tur i skoven i weekenden ived Jels sø. Det skal siges at Molly ikke gider langt ud i vandet fordi hun tror hun ikke kan svømme. Men så kom vi til en bro der gik over en STOR å og så ville hun lige kigge ud over den og hvad sker der...?? trolden snubler og mor nåede ikke at få fat i hende. Hun tipper på hovedet i vandet og det lignede hun var ved at drukne så mor bagefter hende ned i vandet, da jeg kom derned gik det op for Molly at hun rent faktisk kunne svømme og der efter gik der over en time for hun ville med os igen for der skulle bare bades. tossede hund og ejer;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem kan???
  • #1   19. apr 2006 Watson troede selv at han var dygtig da han forstatte i vandet efter ænderne i sidste uge.. Den torsk...
    Han stoppede op, kiggede på vandet og sprang i med alle 4... Han nåede med nød og næppe op igen før svanerne nåede over søen for at tæve os begge!


  • #2   19. apr 2006 Annemie ¤ Kbh K ¤

    ja hvad de tosser ikke kan finde på;-)


  • #3   19. apr 2006 He he he he he rigtig gode historier må jeg sige :o)

  • #4   19. apr 2006 Dorthe M
    du må da også kunne en:-)...???


  • #5   19. apr 2006 *Pigen fra midtsjælland* *
    hæ hæ. synd for både hund og kollegaen:-)
    ja nogen gange ligger man bare ikke mærkelig der er en glasdør;-)


  • #6   19. apr 2006 Bamse glemte at kigge sig for en dag da han skulle skynde sig at stikke af med det stykke træ han lige havde hugget fra mig i mine forældres værksted.. Han ville løbe udenfor med det, men glemte at se efter om porten overhovedet var åben... BANG sagde det da han løb lige ind i porten.. Det lød så voldsomt at jeg var bange for at han havde fået hjernerystelse, men efter at have sundet sig et par minutter var han klar på ballade igen smiley

  • #7   19. apr 2006 Vasket og poleret to gange idag,.....

    Kommer hjem fra arb og lukker ulven i haven til en hurtig tissetår. Mens jeg står og laver maden klar kigger jeg ud af køkken vinduet og ser uhyret rulle sig på den fugtige nyanlagte græsplæne (læs mudderbane)....Nå men ind med dyret, foder i halsen og så ellers i bad. Han blir rigtig lækker og blød og blir føntørret og det hele. Den fatale fejl begår jeg da jeg lige mener at vi kan gå en tur, vi går over på en nærliggende eng og han blir sat fri....

    Aham engen er ret fugtig og mudret og hvem finder det største mudderhul og vælter sig rundt i det???? Ja sku, godt gættet...Cæsar

    Fantastisk, jeg får kaldt den brune hund ind og hjem går turen med en stinkende og våd hund......

    Nu ligger han her ren og poleret igen men er noget fornærmet over hele to forulempelser idag....Dumme hund nu blir han ikke sluppet fri i aften griner


  • #8   19. apr 2006 Judith H
    den var rigtig sød den historie:-) thi hi..
    det er grov om alle løber ind i ting;-)


  • #9   19. apr 2006 vivi l (faaborg)
    der blev aften turen lige skrottet;-) der er bare ikke noget mere irritende.. hæ hæ


  • #10   19. apr 2006 * *Pigen fra midtsjælland* *
    ja det er vist sket for en del men at hunde også gør det synes jeg er sjovt:-)
    og de burde se bedre end os:-) thi hi..

    Ditte A
    ja jeg nåede så i med begge ben og og det gik op omkring maven på mig.. temmelig træls men man får da et chok når de pludselig er væk:-)


  • #11   19. apr 2006 I Får den lige igen :

    I går bestemte jeg mig for at tage Buzz med ud i Calle, en stor dyrehandel vi har her i Aalborg.
    Han har en helt del brug for den slag "træning"
    Han har været der to gange før, og begge gange har han fået en godbid når han lige satte forpoterne op på kanten til båndet.
    Og i dag gjorde han det samme, kigged dybt ind i øjenen af kassedamen, som bare fattede nada og smilte forsigtigt tilbage til ham*ss*
    Da jeg var færdig med at betale stod Buzz der stadig - men da jeg skulle til at gå, så gad han ikke vente mere, så sprang han simpelthen op på båndet!
    Var der lige en kassedame der næste skulle have førstehjælp der :o)
    Jeg fortalte hende at han jo havde fået noget de andre gang, og ikke kunne forstå han ikke fik noget nu - og sørme om ikke Buzz fik en hel pose for sit lille nummer, så næste gang hopper han nok helt op første gang.
    Alle i køen syntes det var vældigt morsom, men den lille kassedame fik da vist højt blodtryk af det :D:D:D:D:D




  • #12   19. apr 2006 (¯`'·.¸ Jeniki¸.·'´¯)
    den er altså også ret sjov den historie:-) den er ret sød synes jeg;-)


  • #13   19. apr 2006 Ditte A
    frøhunden pumba:-) thi hi.. ja det kan jeg godt forstå han er.. det er der ikke mange der har;-)


  • #14   19. apr 2006 Kovaz har af en eller anden grund en indædt frygt for frøer.. det demonstrerede han da vi var ude og gå for nogle uger siden, og vi stødte på en. Kovaz prøvede først at gø og knurre for at skræmme den meget farlige frø væk.. da det ikke lykkedes efter 10 minutter måtte han jo overgive sig, så han kastede sig hylende til jorden og prøvede at gemme sig bag mine ben... ja ja... stor frygtløs hund....

  • #15   19. apr 2006 Janie L
    hvad er det for en kylling:-)
    hæ hæ.. tossede hunde hvad de alt kan finde på at gøre.. thi hi..


  • #16   19. apr 2006 en af mine hvalpe fra sidste gang.....en dejlig hvid bulldog....Waukan hedder han....bor med sin mor( min veninde) ved danmarks største gadekær......de har den lige i baghaven.......og min veninde er nu godt glad for den ik er frosset til mer.....for hun har haft et hyr med at holde waukan på grunden...han piskede simpelthen over isen....og hen til det han nu syns er spændende......sidst han gjorde det...opdagede veninden det...og satte efter waukan....hen over isen.....kræeet ville ikke komme...men syntes det var rigtigt dejligt hans mor ville lege med ham*GGG*...næsten vel ankommen til kanten af gadekæret.......går min veninde gennem isen.......heldigvis tæt på kanten...og der er ikke fandens dybt....men hamrende koldt*GGG*.....waukan står et øjeblik og vejere situationen........for dernest at s.... højt og flot på sin mor------og drøne videre........han var vel nok ik i kridthuset den dag*GGGG*

    Hun har også lige fået at vide....at Waukan selv henter rundstykker i Brugsen....*GG*....havde han gjort en lørdag morgen.....hvor de åbenbart sov længe.....set sit snit til at komme ud....og så gået hen til brugsen......var først gået ind og taget 2 rundstykker i de store brune kasser i vel kender......gået ud......og så kommet ind igen lidt efter....trasket over ....og snupset een mer*GGG*....Veninden hørte det fra naboen.....Brugsmanden har intet sagt.....men nu ville hun da gå over og høre hvor meget Waukan skylder for morgenbrød*GGGGG*


  • #17   19. apr 2006 Vi (mig og kæresten) fik os et rigtig godt grin den anden aften... Vi sidder og ser fjernsyn Oscar ligger og sover ved siden af akvariet som han plejer. Oven på akvariet ligger vores kat Simba og sover. De ligger begge og sover dybt og drømmer med ben spjet og det hele.. Foran på akvariet hvor man fodre fiskene burer det lidt ned af... Pludselig glidet Simba stille og roligt ned vågner og lander lige præsis oven på Oscar.. Der lyder et hyl og et hvæs og Simba flyver 1½ mtr op i luften Mens Oscar allerede har Taget benen på nakken og stryger i gennem huset.. Da det hele har lagt sig ligger hunden inde på sove værelset og Katten sidder oppe på vitrine skabet... Vi var færdige af grin... Der gik en lille ½ time før de begyndte at komme frem igen.. smiley

  • #18   19. apr 2006 Anni A
    ja hvis man kan lærer dem at tage dem med hjem også så ville det blive temmelig interesant.. gratis morgenmad;-) men nogle sjove historier;-)

    Pernille A
    godt de ikke nåede at opfatte det var dem selv for så havde de da været uvenner i lang tid..;-)


  • #19   19. apr 2006 Ja tror slet ikke der var nogen der opfattede noget som helst...*s*
    ja det kan du ha ret i med der er ikke så meget at diskuterer mellem dem.. Det er katten der betemmer og gør Oscar ikke som han vil får han bare nogle tæsk.. Simba kan være virkelig strid, hvis verden ikke lige gør som han siger får de bare nogle tæsk... Han minder virkelig meget om Garfield Han er fuldstændig over for Oscar som Garfield er over for Futte... Men de kan til gengæld heller ikke undværer hinanden...


Kommentér på:
hvem kan???

Annonce