Hjælp hvordan aflæser jeg chip Hjælp hvordan aflæser jeg chip
Jeg har 4 coton hvalpe. 1 han og 3 tæver. Jeg har haft neglelak på halerne for at kunne kende forskel på de 3 tæver, men natten over har de kunne slide det af og jeg har ingen anelse om hvem der er hvem. Søndag kommer første hold og henter 1 tæve og jeg skal først til dyrlægen med hvalpene på mandag. Hvordan finder jeg ud af hvilket nr de har? Er det kun hos dyrlægen jeg kan få dette oplyst?
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 383
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Evt. prøv at ringe til politiet og spørg om de har en scanner, det kunne være de var hjælpsomme Evt. falck eller et internat
maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
Kan se du bor i midt jylland så du kan også ringe til et af dyreinternaterne.
Men mon ikke din dylæge vil gøre det for en lille pris, hvis de får lov til at grine imens ;0))
Hi hi det kan være så sjovt med hvalpe
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 71 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 690
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 206
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.542
Jeg gik bare til nærmeste dyrlæge (ikke min egen) og spurgte om de ville scanne for mig. Slet ikke noget problem og det kostede kun et ekstra slik fra hver hvalp.
Og så fik de ellers forskellige farver halsbånd på.
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 40
Klip dog et lille hak i hvalpens pels i stedet.
Jeg har været idmærker i 25 år og har nok hørt de fleste gode undskyldninger på hvorfor man IKKE kan kende forskel på hvalpene. (!)
Oplever jeg den mindste tøven, når jeg spørger om de er helt sikker på de kan kende forskel - så foreslår ejg at vi klippe et lille mærke i hvalpe, og det forsvinder med garanti IKKE over natten. En hvalp uden mærke og et hak i hver af deres ben (=5 Hvalpe af samme køn) ¨som er lette at finde igen.
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 7
Hanne R: Jeg bor i Viborg
Lotte og øvrige: ja jeg bliver nok nød til et x-tra besøg til dyrlæge
Irene og Britta: Jeg skal nok finde på noget mere sikkert nu (nok halsbånd) men lige nu er problemet at jeg ikke med sikkerhed ved hvem er hvem
Så havde det da været nemmer med tatoo. Har dog haft et kuld som blev tatoo og jeg syntes at de lød rigtig smerte ramte.
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 7
Hjælp hvordan aflæser jeg chip