{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

bliver så trist- stakkels hunde {{forumTopicSubject}}

jeg bliver så trist når jeg sidder og kigger i annoncer med hunde til salg, eller på dyrenes beskyttelse.

ja, jeg har en svaghed for muskelhunde og kan ikke lide det nye forbud. men jeg har accepteret det.

det triste er når jeg ser et billede af den sødeste bullerbasse inde på dyrenes beskyttelses internat. eller en sød amstaff osv. (ja jeg synes alle hunde er søde).

jeg kan ikke lade være med at tænke. "ååh bare du når at få et nyt hjem inden d. 1 lille hund smiley "

og nej. det er ikke brokkeri som sådan over at de skal være forbudte. jeg bliver bare så ked af det, når jeg kan sætte billeder på nogle af de hundes uvidende ansigter som måske bliver aflivet hvis ikke nogle venlige sjæle vil give dem et nyt hjem og chancen for at kunne forsætte deres liv.

jeg får sådan lyst til at hente de hunde så jeg er sikker på de har en fremtid. (jeg ved jeg ikke vil kunne have flere end én hund ligemeget hvad, men i ved hvad jeg mener smiley ) jeg vil bare ikke anskaffe mig en hund som snart er forbudt, og som konstant skal have mundkurv og snor på så snart vi gå ud af døren.

desværre tror jeg at mange af dem der skynder sig at skaffe sig en af de racer lige inden de bliver forbudt, måske gør det af de forkerte grunde og slet ikke burde eje dem.

så jeg håber så inderligt der er nogle gode hundefolk med kendskab der vil give hundene en ny chance, og som stadig kan formå at give dem et godt liv.

en lille bøn fra mit hjerte til de listehunde som søger nyt hjem.

Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bliver så trist- stakkels hunde
Kommentér på:
bliver så trist- stakkels hunde

Annonce