{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Hjælp mig her, tak.. {{forumTopicSubject}}

Har lige fået Zita for en uge siden og vi er meget glade for hende..

MEN..

Hun er lige begyndt at skide indenfor og det er de seneste 2.dage hun har gjort det!

Vi lufter hende ca. hver time om dagen og hver anden time om natten.

Men når vi er ude vil Zita helst lege og vi gør ikke noget for at køre hende op!

Når vi er ude er det imellem 30 minutter til en time og hun vil ikke andet en tisse og lege smiley

Hun går kun i det samme område når hun skal skide.

Ville blive glad hvis nogen kunne hjælpe mig for det er da lidt trist at hun gør den slags smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig her, tak..
  • #1   18. jun 2010 Synes da umiddelbart det er meget lang tid I er ude. Det vil jo være ca 6 timer om dagen, hvis ikke mere..
    Hvad gør I når hun har skidt indenfor?

• #2   18. jun 2010 Tag en af hendes pøller og læg ud hvor i vil have hun lægger dem.

• #3   18. jun 2010 Jeg kan se på din profil, at hun ikke er særlig gammel - så jeg ville have tålmodighed, renlig kommer ikke med det samme. Derudover så, gå ud hver morgen og efter hun har spist - det er som regel der de skal lave, lige pludselig skal det nok ske smiley

• #4   18. jun 2010 Jeg ville nu ikke tage hendes pøller og lægge ud, jeg ville fortsætte træningen, det kommer på et tidspunkt, når hun er tryg udenfor også.

• #5   18. jun 2010 Søde Julie : Det er en lille hvalp du har fået dig, d. 11 juni ??
    Idag har vi den18 juni ?!
    Du har da ikke forestillet dig at din hund ville være renlig på en uge ?
    Gør dig selv(og din hvalp) den store tjeneste, sæt dig ind i hvad det vil sige at have en hvalp !

• #6   18. jun 2010 Pøllen ud gør at hvalpen genkender sin pølle og dermed er mere tryg ved og pølle derude.
    Det er en del af renlighedstræningen.

• #7   18. jun 2010 Bettina - En hvalp kan godt være renlig på en uge. Det har alle vores hunde været, lige med undtagelse af en enkelt.

Brug hjernen - Har heller ALDRIG gjort det du skriver der. Og vores hunde har da været hurtigt renlige alligevel.

• #8   18. jun 2010 jeg har heller aldrig båret Pøller ud, MEN det er da et forsøg værd man skal måske "bruge hjernen:)"

• #9   18. jun 2010 Du skriver, hun kun går i det samme område, når hun skal skide. Er det et område udenfor? Hvis ja, ville jeg holde mig til det sted. Stadig lige mange ture, men så bare kortere og gerne forholdsvis ens, så hun kun skal koncentrere sig om det, hun skal. Og husk at rose hende helt overdrevet, når hun gør det ude.

• #10   18. jun 2010 Rænne : det kan de, mine har også været hurtig renlige !!
    Men det afhænger af dig !!

• #12   18. jun 2010 Når en så lille hvalp ikke vil besørge udendøre, så er det fordi den spreder sin duft og det er ganske unaturligt for sådan en lille en.

De vil helst være ganske anonyme - så det du oplever - at hunden ikke vil gøre sig ren når den er ude i det fri, så er det fordi den ikke er tryg endnu.
    Den er en god sikringsordning fra naturens side, der forhindre rovdyr i at finde hvalpens hule...

Tålmodighed er virksomt. Og så det, at hunden kommer det samme sted hen hver gang, den skal luftes. Det giver den tryghed, og så vil den også gøre sig ren lige pludselig.

Kommentér på:
Hjælp mig her, tak..

Annonce