{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

hjælp til mundkurven {{forumTopicSubject}}

hej folkens.
Jeg er igang med at få min basse tilvendt til den dumme mundkurv.
Startede med at rose ham og gi snack når han kiggede på den, derefter når han rørte den osv. Nu sætter han selv hovedet ind i den når jeg siger "mundkurv" og det øver vi så meget på nu. Men når jeg så spænder den får at lade den sidde lidt med den, hvor jeg så vil tage den af igen kort efter, så ryster han på hovedet og vil bestemt ikke have den på, kun når jeg giver godbider samtidig med han har den på.
Skal jeg bare blive ved med at give ham godbider mens han har den på og så tage den af kort efter? Indtil han kan have den på uden at ryste hovedet.

Håber i kan komme med gode tips, selv om det nok er nyt for mange af os smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til mundkurven
  • #1   20. jun 2010 Fin fremgangsmåde. Og ja, forsæt på samme måde med masser af godbidder. Forlæng tiden- lidt ad gangen- hvor han har mundkurven på, inden du belønner.

• #2   20. jun 2010 forsæt endelig som du gør, virker til at du gør det på den rigtige måde.
    (selvom jeg er modstander af mundkurven)

• #3   20. jun 2010 det er nemlig også det jeg prøver,men lige så snart jeg stopper med at give godbider, så begyndet han at ryste på hovedet, vel fordi den ikke er behagelig, og når jeg så giver godbider igen så stopper han, og jeg tager den af ham mens ikke ryster på hovedet.

• #4   20. jun 2010 Rigtig fin fremgangsmåde smiley

Prøv at aflede ham - når han ryster med hovedet, så afled med at give en kommando eller vise du har en godbid i hånden - snakke lyst og motiverende til ham.

Jeg har trænet dette 100000000 gange - dog ikke med mundkurv, men med en Easy Leader, som også skal over næsen, og spændes bag på! Jeg flyttede simpelthen fokus for mine, så de "glemte" de havde den på smiley

Så fortsæt bare - og forsøg afledning - det virkede herhjemme smiley

• #6   20. jun 2010 super det vil jeg gøre. Tak skal i have smiley

Kommentér på:
hjælp til mundkurven

Annonce