1.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hælp hun slikker på ting hælp hun slikker på ting

hej vil høre jer om der er nogen der ved hvorfor hunde slikker på ting ...min gør det på mine sofa'er og på gulvet ude på altanen hun blir helt op kørt af det og løber rundt som en hund på damp.. er der noget hun ,mangler eller skal jeg kontakte dyrlægen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hælp hun slikker på ting
  • #1   22. jun 2010 Kan du prøve at aflede hendes opmærksomhed før hun kommer helt op og køre over det?
    Give hende en opgave el. lign :o)

Hvad laver hun i løbet af dagen?
    Hvor tit kommer hun ud og bliver hun aktiveret i hjemmet?

• #2   22. jun 2010 jamen jeg går tit med hende så hun er meget ude ...hun kommer med alle de steder jeg kan tage hende med ...hun sidder meget ude på altanen og kigger på børnene der leger ..ellers leger vi med bold det elsker hun ...Og jeg kan godt stoppe hende ved at sige nej ,,,men hun begynder så snart jeg vender ryggen til ..men var mere bekymret for hun måske manglede noget i hendes kost

• #3   22. jun 2010 Prøv når du stopper hende, så giv hende noget andet hun kan foretage sig. Noget der tager tid.
    Måske et par godbidder (gerne noget der lugter godt for hende) gemt i f.eks et viskestykke og så binde knude på så det tager lidt tid for hende at få fat i gufferne.
    Og ellers en aktiveringsbold eller plastikflaske med alm foder i.

Jeg ved ikke om det hjælper, men det er ihvertfald det jeg ville prøve. Ellers ved jeg ikke hvordan du kan stoppe den adfærd :o)
    Måske andre har nogle forslag.

• #4   22. jun 2010 Det kan mine også godt finde på.
    Det er som om, de får halsbrand eller lignende og derfor har behov for noget, der kan stoppe det - jeg lukker mine hunde ud i haven, når de begynder på det, og så spiser de græs og hvad de ellers kan komme i nærheden af af grønt.

• #5   22. jun 2010 Nogen hunde slikker på ting når de mangler salt men har ikke hørt noget om de bliver opkørte så det er nok en form for stress

Kommentér på:
hælp hun slikker på ting

Annonce