{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper og flåter
  • #1   23. jun 2010 Der er enkelte hunde, der får bivirkninger ved det.

Men sådan vil det jo altid være.

Du kan i øvrigt også få en recept hos din dyrlæge på Prac-tic - det virker også både mod lopper og flåter, og er så vidt jeg husker en del billigere.

• #2   23. jun 2010 Hej Tina smiley
    Vi kan absolut ikke anbefale netop det mærke til cotoner eller generelt. Læs artiklen herunder:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1362721.ece

Har også hørt om andre cotoner som har mistet pels der hvor det er påført hvilket jo nok skyldes små ætsninger i huden.
    Det er selvfølgelig ikke alle hunde det sker på - men det er påført som en bivirkning.

Vi anvender frontline til vores coton - nogle siger at det ikke fungerer på deres hunde - men i de 1½ år vi har brugt det har vi ikke haft en eneste flåt siddende! smiley

• #3   23. jun 2010 jeg synes det er svært for helst ville jeg jo ikke give mine hunde noget af det
    da jeg synes det er det rene gift men mine hunde har snart flåter hver dag og jeg er jo bange for at de en dag bliver syge

• #4   23. jun 2010 Min venindes hund fik bivirkninger ved Bayvantic, det er en Golden rektriver, hun måtte afsted til dyrlægen med ham pga den simpelhen var rastløs, den kunne ikke sove og gik rundt hele tiden og kløede sig, den fik store sår af det fordi den ikk ku tåle Bayvantic smiley

• #5   23. jun 2010 Nu er hvidløgsdråber jo altså også giftigt kemi for hunde.... Og eftersom hvidløg allerede har vist sig at være ineffektivt, så er det jo nok ikke den dårligste ide at prøve noget andet.

Til trådstarter - kontakt din dyrlæge omkring Prac-tic. Det er ikke så krads som Bayvantic og virker også fint både mod lopper og flåter.

• #6   24. jun 2010 du kan bruge Schas! fästingspray. fra Tanaco Danmark www.pharmaxim.com. Det kan både bruges på mennesker og dyr, det virker i 8 timer.

• #7   24. jun 2010 Bayvantic virker super godt og Charlie kan heldigvis godt tåle det. Men som andre også skriver er der altså også nogle som slet slet ikke kan tåle det. De andre produkter kender jeg ikke.

Kommentér på:
lopper og flåter

Annonce