{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Vetcur Biotec? Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Ja, har nogle her erfaringer med deres fuldfoder? (morgenmix og aftenmix).

Jeg snakkede med en sælger til WDS og det lød virkelig godt. Fik en lang snak med ham om foder generelt og foder til Basse, og det lød virkelig som noget jeg bør prøve.

Men det er jo vildt små doser de skal have!? Nu er hun ikke glubende sulten her i varmen, men som udgangspunkt er hun en madglad hund. Har nogle af jer her erfaring med det, og bliver jeres hunde mætte af det? Og hvordan med at holde vægten?
Snakkede meget med ham om mine problemer med Basses vægt og at jeg gerne ville have et par kg. mere på hende, og det mente han bestemt kunne lade sig gøre, hvis blot jeg fodrede som om hun vejede 30 kg indtil den ønskede vægt var nået..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vetcur Biotec? Erfaringer?
  • #1   28. jun 2010 Hejsa....
    Jeg fodrer cæsar med vetcurs produkt gourmix og er tilfreds med resultatet. Jeg har fået de to manglende kilo på cæsar og han ser nu godt ud igen. Dog skal man være indstillet på en indkørselsfase hvor jeg har oplevet bivikrninger såsom kløe, rødmen, stank og masser af skæl. Dette er naturligt da hundene renser ud. Jeg synes du skal tage med på en af deres foderseminarer inden du begynder at fodre med det.

• #2   28. jun 2010 Foderseminarie?.. Okay.. Lyder avanceret.

Har jo tidligere barfet, og er også deltidsbarfer, og det virker nemlig som et godt foder der giver mig mulighed for stadig at give råt nogle dage.

Fodrer du kun med tørfoderet eller også med dåserne?
    Tørfoderet ser altså VIRKELIG kedeligt ud, men Basse vil gerne have prøverne, men alle hunde vil jo gerne spise prøver.

Han rådede mig til også at prøve den dåsevariant de har med kallun, da den har et højt fedtindhold og i den grad bør hjælpe Basse..

Det lyder nærmest som et helt fantastisk foder jo.. Og kg.prisen er jo vildt høj, men hvis der virkelig er til over en måned af gangen er det jo ikke slemt..

• #3   28. jun 2010 Jeg fodrer kun med tørfoderet, oven i det får min hund daglige rester og rå ben (som hun nu kan tåle uden at kaste stykker op). Hvis du allerede er barfer så vil jeg ikke mene et foderseminar er nødvendig for dig, men det er jo altid sjovt at lære noget nyt ;D
    Da jeg startede op fik cæsar 1½ bæger morgen og 1½ bæger aften, men nu får han 1 bæger morgen og et bæger aften og holder sin (læs min) ønskevægt på de 32 kilo.

• #4   28. jun 2010 Vivi,
    jeg har haft sat mig meget grundigt ind i råfodring smiley Nu er det dog kun på "deltid" jeg gør mig i det. Ny viden er dog altid spændende..

Jeg fik nemlig en rigtig god snak med ham, uden at føle det som en salgstale og vi snakkede også om min måde at fodre på, at hun både får rester og råd og ben osv. og han var helt enig i den metode (er jo altid rart smiley )

Det lyder godt at han kan holde den ønskede vægt!.. Jeg ville så gerne have Basse op på 25 kg, og det har taget mig knap et år at få hende op på 23..

Kommentér på:
Vetcur Biotec? Erfaringer?

Annonce