{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

En god genbo, som man kan takke. {{forumTopicSubject}}

En god genbo, som man kan takke for at man er i live, og som tog sig kærligt af hunden.

Ja, hvor finder man en god genbo, som bare hjæper en når man allersmest har brug for hjælp.

En sådan genbo har jeg, og det vil jeg gerne takke ham mange gange for.

I søndags var jeg ved at sætte en ny hundegård op, og genboen kommer over for at se hvordan det går.

Vi sidder så og holder en pause med en kop kaffe, da jeg bliver dårlig, meget dårlig, og genboen ringer 112, da jeg er helt væk,

Jeg bliver kørt påm sygehuset med blink og horn, det viser sig at jeg har hjertekrampe og at hjertyet er en smule ustabil, og jeg bliver behandlet for blodprob.

Er indlæagt endnu, men er kommet hjem på overlov, da jeg skal igennem nogle test.

Genboen sørgede for at værktøj og andet blev rydet op og så sørgede han også for hunden, hunden gik i haven og har hus som den kan gå ind i. så den ikke lider overlast.
Genboen sørgewde for hunden , med mad og vand samt luftning.

Så det enest jeg skulle tænke på var at komme til hægterne igen. Resten skulle genboen nok sørge for.

Der er vældig rart at have en så god og hjælpsom genbo, de vokser godt nok ikke på træerne.

Tusende tak til genbvoen..

Hvordan har i det med genboe og evt. naberbor, hvis i kom i en situation, som man ikke selv er herre over.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god genbo, som man kan takke.
  • #1   30. jun 2010 Ej hvor dejlig en genbo, og rigtig god bedring til dig... Vi har det fint med genboer, men tror ski ik de ville passe hunden. Ja det ved jeg ikke, men ellers ville de ringe til vores familie som bor i byen.

• #2   30. jun 2010 Jeg har selv et super forhold til mine nabor. nu bor jeg på landet. så jeg har 300 meter til tætteste nabo. de ville gøre det samme for mig.

Men det lyder som om at din genbo er en af dem som er værd at samle på. han/hun er da et virkeligt dejligt menneske, og i mine øjne (og nok også dine) en helt. en af hverdagens helte. vedkomne burde indstilles til hæder.

God bedring med dig. jeg håber du snart er på højkant igen.

MVH Peter og Maggie. Nu med nye billeder. smiler

• #3   30. jun 2010 Mange tak alle sammen,

Håber at situationen bliver bedre,

Men man har fundet ud af en ting, det er man skal passe på sig selv, også når man bliver ældre, man er jo ikke 20 år længere...

Genboen og jeg har kun kendt hinanden i et par år, vi har hilst på hinanden et par gange, men eller ikke haft den store kontakt med hinanden.

Så i dag var jeg over men den stor købmandkurv, med lidt godt til ganen.

• #4   30. jun 2010 Den kurv er velfortjent, men det siger også noget om dig, at du viser at du sætter pris på det din genbo har gjort. i er nogle søde og medmenneskelige personer. Det erder mange der kunne lære noget af.

god bedring

• #5   30. jun 2010 Det er guld værd med sådanne naboer smiley
    Rigtig god bedring !

• #6   30. jun 2010 Hvor er det skønt med sådan en rar genbo.

Og rigtig god bedring til dig!

Vi er selv lige flyttet, så vi har ikke rigtig noget forhold til nogen af vores naboer/genboer endnu. smiley

Kommentér på:
En god genbo, som man kan takke.

Annonce