973 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Applaws Applaws
Jeg vil blot høre om der er nogen der har erfaring med foderet Applaws. Det skulle efter sigende være et kvalitets barf tørfoder uden korn.
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Deres tørfoder synes jeg rigtig godt om, netop fordi det er så naturligt som det er. Man kan se alt hvad der er i deres vådfoder, det er ikke bare en brun masse. : )
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 41
apr 2009
Men nej, deres VÅDfoder lugter ikke spor, det er helt naturligt og man er ikke i tvivl om hvad hver dåse indeholder.
Men deres TØRfoder ved jeg intet om desværre.
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 947
både hunden og katten for det
jeg har vidst en prøvepose hunde tørfoder men syntes stykkerne er lidt store så vidt jeg husker.
men de kommer jo nok snart i flere forskellige varianter
jun 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 643
Vi har prøvet orijen som vi er på nu, men efter at vi begyndte på det, er hun begyndt at spise enormt meget græs, hvilket hun ellers aldrig har gjort. Og det er altså noget hun har gjort i måned nu. Desuden har hun mistet interessen for foderet. Jeg ved at hunde spise græs hvis de f. eks har ondt i maven, men hvad kan det ellers skyldes? Kan hun mangle noget? Hun virker ikke som om hun har ondt i maven og har normal afføring. Måske skal jeg bare prøve at skifte foder og se om hun stopper med at spise græs...
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.609
Det behøver på ingen måder betyde at hun har ondt i maven, men blot at hun synes det smager rigtig godt
jun 2008
(link fjernet)
Linkets svar er umiddelbart hunde ikke mangler noget når de spiser græs. Men der står også at hunde ikke kan tåle for meget kød og skal have noget andet. Og nu er der jo netop en høj kødprocent i Orijen, så måske er det derfor...
Nogen der ved noget om det..?
jun 2008
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.609
Typisk har folks hunde reageret ved at have en masse og blød afføring i tilfælde af at de ikke har kunnet tåle foderet. Så hvis hun har det problem, skal i nok ud og finde noget andet.
Alle hunde er jo forskellige og kan bedst tåle forskellige ting (og det kan være et helvede at finde rundt i foderjunglen)
apr 2009
Så tror bare det er pga tiden at din vuf spiser det lækre græs
Men af vådfoder kan jeg både anbefale Applaws, Fish4dogs og NatureDiet-har selv prøvet dem alle, og skifter lidt imellem det
jun 2008
Hun fik Acana før og der spise hun ikke græs, så jeg tænker stadig lidt på om det er bedre med lidt mindre kød. Men det er nok bare fordi at græsset er rigtig lækkert lige nu her
Jeg plejer at skifte mellem fodermærkerne efter hver sæk, da hun bliver træt af at spise det samme. Hun var vild med orijen i starten, men nu er hun slet ikke interesseret, så jeg skal under alle omstændigheder i gang med en sæk af et andet mærke og så kan jeg evt. vende tilbage til orijen igen senere.
Der er virkelig forskel på hunde. Min gamle spiser alt og mister aldrig interessen for det foder. Hun er også så madglad at man kan bruge foder som godbidder.
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 41
men har for nylig hørt at de rent faktisk ikke har godt af at spise for meget græs, fordi der mange gange sidder micro-insekter på som de får med i maven og det kan være skidt for dem...
nogen der kender noget til det??
Applaws