{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.385 visninger | Oprettet:

Dyrlæge Esbjerg Amstaff {{forumTopicSubject}}

Vi bruger Ribe egnens dyrlæger normalt men det er fordi vi kom med fra Gredstedbro da de blev lagt sammen men der er langt derned, de er blevet dyrere og det ville bare passe bedre at finde en god dyrlæge i Esbjerg da vi er derinde hver dag.

Kender i nogen gode i Esbjerg?
Til rimelig pris?
Som har et godt tag på amstaffs?

Håber på en masse gode inputs fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge Esbjerg Amstaff
  • #1   2. jul 2010 Elsker jagt.....

Ja de skal ikke være bange for dem, de skal vide hvad de har med at gøre og så skal de kunne deres kram overordnet set smiley

Min kæreste brugte inden jeg kom til en dyrlæge i Bramming som 1. havde skrevet forkert race 2. ville aflive hunden for noget der krævede lidt smertestillende og en måneds hvile

Så det gør at det skal være en kompetent dyrlæge som kender til netop den race

• #2   2. jul 2010 Elsker jagt......

Argument for hvad?

• #3   2. jul 2010 Mette ja dem har jeg også hørt meget godt om både til heste og hunde men der er desværre ligeså lang en omvej til Varde :S

Elsker jagt.......

Han mente ikke vores hund kunne blive rask nogensinde medmindre vi satte guld i hendes hofter og det ville koste over 30.000 og han kunne ikke garantere noget men vidste at det sjældent blev godt. Så vi tog til dyrlæge i Tyskland hvor hun er tjekket som hvalp og den læge avler bruger og de rystede på hovedet af ham i Bramming.

Ja nu er det jo sådan at vores hund altid skal bære mundkurv offentligt men det skal være en dygtig dyrlæge der kan lide vores hund og ikke en eller anden tåbe der kun kan lide de mere almindelige racer. Men forstår ikke du blander dig så meget i dette indlæg når du intet brugbart kommer med :S

• #5   2. jul 2010 Louise ja Jens og så er der to kvinder derude som også bare kan deres kram smiley Vi er også glade for stedet, fortæller altid folk at de skal bruge dem og sådan men men men når jeg hver dag kører barn til Esbjerg ville dyrlæge i Esbjerg altså være praktisk og der må da være en "jens" i Esbjerg også smiley

Elsker jagt....

Jeg vil have en dygtig dyrlæge der også er dygtig til muskelhunde for det er ikke alle der er det selvom det burde det bestemt være

• #7   2. jul 2010 Elsker jagt....

Nu er det over 4 år siden hun var ved den inkompetente dyrlæge i Bramming og hun har en gang haft brug for smertestillende i 14 dage og det var efter hun faldt ned af trappen under et epilepsi anfald så guld er slet slet ikke nødvendigt

• #8   2. jul 2010 "Han mente ikke vores hund kunne blive rask nogensinde medmindre vi satte guld i hendes hofter og det ville koste over 30.000 og han kunne ikke garantere noget men vidste at det sjældent blev godt."

Sikke flot. Cirka 3 gange normal pris, og jeg har aldrig hørt om andet end gode resultater med guld i hofter. Inkompetent dyrlæge.

• #9   2. jul 2010 CE. Adfærdskonsulent og alt muligt andet .

Netop derfor jeg er lidt påpasselig med dyrlæger der helst ser alle muskelhunde borte smiley

• #10   2. jul 2010 Dyrlægerne på Dortheas vej har ansat Mads Rousing, ham har jeg været enormt glad for i mange år. Men kan ikke lige svare på hvordan han er med muskelhunde :o) Han er dygtig, grundig og meget behagelig :o)

• #11   2. jul 2010 Jeg bruger Helle dyrlægerne i varde og er rigtig glad for dem. SUper søde og rigtig dygtige:o)

Vi har førhen brugt Jan Iversen i Sædding, mest fordi vi osse brugte ham til hestene så det var jo nemt. Vi var fuldt ud tilfredse med ham osse, men havde så heller aldrig andet end vacc og aflivning når hundene blev gamle.

• #12   2. jul 2010 kender ikke til nogle dyrlæger i Esbjerg,
    bruger selv ribeegnens dyrlæger det kan godt være de er blevet lidt dyre.. Men deer skide dygtige:)

• #13   2. jul 2010 Border Collies.......

Altså jeg vil også så nødig komme til en jeg synes er en skovl og er bange for at jeg bare er blevet for glad for Ribeegnens :S

Men de er steget rigtig meget siden de rykkede derned for vi havde Gredstedbro før :S

• #14   10. jul 2010 Bryndum dyrlægerne er en mulighed.

• #15   10. jul 2010 En af de ansatte har selv en hund fra forbudt listen med de 13 racer

Kommentér på:
Dyrlæge Esbjerg Amstaff

Annonce