{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

nogen personer kan man kun elske... {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige fortælle om nogen personer der har fået en ekstra plads i vores hjerter.

Som nogen måske ved mistede Vi vores dejlige langhåret schæfer d. 1. juni.

Vi har så passet min veninde´s hund her i over en uge da hun har været indlagt, vi skulle så til barnedåb i weekende og hunden skulle i pension, en pension hunden kender og som vi selv har brugt meget imens vi selv havde hund.

Normalt skal hundene hentes mellerm kl. 17 og 18, vi spurgte om det var muligt at vi først hentede ham ved 20. 30 tiden da vi var helt på sjælland, det var det da:)

Nå men, vi ringer så da vi er ca. en halv time fra pension for at høre om det nu stadig var i orden, ja vi skulle bare komme og de havde en overraskelse til os. hmmm tænker vi jo.

Da vi kommer derud siger de, ja når I nu ikke selv kan finde en hvalp må vi jo gøre det for jer og smiller stort. Derefter henter de den smukeste langhåret schæferhan( de havde fået lov af ejerene)

Og siger, vi synes lige i skulle møde ham...hans søster skal ha hvalpe om 2 mdr. og der er en hvalp til jer hvis i vil ha en...de havde snakket med kennelen og anbefaldet os :D, så hvis vi ville, måtte vi gerne ta kontakt til dem.

Tænkt sig, at man kan ha sådanne mennesker i sit liv, mennesker der undersøger hvad der er af hunde og bare gerne vil hjælpe med at finde en ny hund, mennesker man ikke kender på andre måder end de driver en pension og har passet ens hund, aldrig har vi været der er private grunde, jeg var så rørt over at de har tænkt så meget på os og hvor svært det har været for os at miste vores dejlige dreng. at der fald en tåre eller to.

og den her fantasiske hund, der aldrig havde mødt os, var bare så kærlig og møssede og bare ville nulleres om.

ja det blev jo lidt langt...tak fordi I læste denne roman:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen personer kan man kun elske...
Kommentér på:
nogen personer kan man kun elske...

Annonce