Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbidder/pølser?
  • #1   6. jul 2010 Oki smiley
    Så det er altså bare ganske almindelige pølser købt i det lokale supermarked...

Tak for svar

• #2   6. jul 2010 Røde, brune- bare de er billige. Og "rå ". Ellers bruger jeg også meget gerne minifirkadeller som jeg skærer over. Et kilo i Netto, koster ca. 40 kr.

• #3   6. jul 2010 Jeg køber kyllingepølser i Rema1000 - 10 pølser for 9,95 kr.
    Så skærer jeg dem ud i ca. 1 cm. tykke stykker og bager dem i ovnen i ca. en time på 130 grader. Hunden elsker både rå og bagte pølser - men for min egen skyld bager jeg dem, så er de nemlig ikke så fedtede at have i en pose i lommen....

• #4   6. jul 2010 Super!

Jeg er igang med at finde Godbiddén, som kan holde koncentrationen, når vi er ude blandt andre.
    - Og hvis pølser ku være det, er det jo en billig og nem løsning smiley

• #5   6. jul 2010 Zacho gør ALT for et stykke ost smiley

• #6   6. jul 2010 Ost!

Har noget liggende i køleskabet smiley
    Det må da afprøves smiley

• #7   6. jul 2010 Ost er er hit!
    Han ænsede overhovedet ikke mine forældres hunde, da de kom ud for at se, hvad vi havde gang i smiley
    - Tror bare, jeg vil få svært ved ikke selv at gå og småspise af posen, gg

jeg vil prøve nogle af de andre forslag også, så vi har lidt at veksle imellem.

• #10   6. jul 2010 Jeg køber en pakke af de brune tynde almindelige pølser. Jeg skærer hele pakken i små bidder og så smider jeg dem i fryseren. Så er de klar til når jeg skal bruge dem. Jeg tager bare et par stykker ud af gangen. De er ikke særligt længe om at tø når de er så små som dem jeg bruger til Zena, men er de lidt større skal du nok tage dem ud lidt før (evt. putte dem i mickroen). Og hunden elsker dem!!!

• #11   6. jul 2010 Ting, der skal i ovnen, vil være al for omstændigt for mig, da jeg kun har en lille, bitte bordovn, ellers havde lever været et godt alternativ.

Pølser skåret i stykker til fryseren lyder som en god idé smiley
    -Og nej, de vil ikke være så store, da det er en lille FB, jeg har smiley

• #12   6. jul 2010 Ahh ja en FB er jo ca. samme størrelse som en shiba – minus lidt i højden og plus lidt i bredden smiley
    Du kan også købe en pakke af de der færdige mini frikadeller i netto til mener det er 26kr. De går også rent ind. Jeg kan også finde på at købe sådan nogle suppe kødboller, og så tage dem op af fryseren – i en kop med varmt vand og så lige dele dem i 4 når de er tøet smiley

• #13   6. jul 2010 Jeg bruger meget lever. Det bliver kogt i skiver og så lader jeg det lufttørre på et stykke køkkenrulle inden jeg skærer det i tern. Der er meget mere smag i end når de er tørret i ovnen.

• #14   6. jul 2010 Anja F... Ja, og hvis man hiver lidt hér, og maser lidt dér. Så kan man helt sikkert også få dem til at ligne hinanden lol

Kalkun, tror jeg, at jeg springer over... Har prøvet med kyllingetern, og det havde bare ikke den store wow-effekt smiley

Kogt lever, havde jeg ikke tænkt på, det lyder som noget der er værd at overveje smiley

Kommentér på:
Godbidder/pølser?

Annonce