{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

mette b
mette b
Tilmeldt:
8. feb 2010
Følger: 3 Emner: 36 Svar: 137

Forbistrede kræsne hund {{forumTopicSubject}}

Vores hund har gennem længere tid fået wolfsblut blue mountain. Sidste gang bestilte jeg en lille sæk dark forest, fordi jeg gerne ville have proteinindholdet ned.

Hunden spiste dem med velbehag, så jeg bestilte to sække af det. Men nu hvor jeg er begyndt at bruge af dem, nægter hunden at spise det.

Har prøvet med lakseolie ovenpå og med tun blandet i, men hunden spiser på ingen måde op. Han er desværre til den tynde side i forvejen, så at lade ham sulte i længere tid er ikke en super løsning.

Så hjælp hvad kan jeg blande i, så hunden æder sin mad?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbistrede kræsne hund
  • #1   9. jul 2010 ingenting. hunde skal nok æde når den bliver sulten. har selv en af de krænse bæster :O) Men hvis jeg må anbfale et foder så prøv RC.

  • #2   9. jul 2010 og jeg tror forresten næppe han vil sulte dig selv selvom du er bekymret fordi han er til den tynde side

  • #3   9. jul 2010 Min hund er normalt MEGET sulten og spiser hvad som helst. Jeg tror faktisk han er én af de hunde der kunne finde på at æde sig ihjel, hvis han fik lov til det smiley Men her i denne varme spiser han ikke ret meget. Han spiser ikke engang op, hvilket han plejer at sluge i løbet af 2 sek. eller derunder!

    Han er ikke syg - slet ikke!


  • #4   9. jul 2010 kender det alt for godt det der, plejer bare at lade resten ligge, så spiser de det når de lige bliver sultne

  • #5   9. jul 2010 Zena er også enorm kræsen, hun gider ikke engang kogt kylling!
    Jeg gør det at jeg kun køber en sæk wolfblut af hver smag og så skifter jeg smag når sækken er brugt op. Jeg kan godt li’ tanken om at hun får noget forskelligt, og hun kommer løbende hver gang der er mad. Det er nemt, og lige netop med wolfblut er der rigtig mange smags varianter.
    Du kan evt. kigge på dette kosttilskud:
    http://www.greendog.dk/shop/oksefedt-til-hunde-343p.html


  • #6   9. jul 2010 Mette, selvfølgelig skal du agere på det. Hunden spiser ikke og det nytter ikke bare at lade stå til og sige den spiser nok på et tidspunkt.

    Min junior er også utrolig kræsen og jeg skifter ofte foder i håb om at finde noget den kan lide. Har købt lidt kylling, lam, kallun i løsfrosne poser á 5 kg, som hun får blandet med andet. Det kan hun godt lide men jeg snyder med tørfoder i, og så spiser hun faktisk sin mad. Man kan blive helt fortvivlet over det, men så må man finde på noget, for hunden skal have mad. Min er af den tynde slags, så hun kan ikke tåle at blive tyndere.


  • #7   9. jul 2010 Anne med rotterne

    Hvor ved du fra hun ikke vil æde et kg. barf om dagen?


  • #8   9. jul 2010 Det mente min forhenværende dyrlæge heller ikke, hvilket fik os det at købe hele sortimentet af hans tørfoder og dåsemad... (min nuværende dyrlæge er så af en anden opfattelse, og går ind for barf), og mht. mængderne, så spiser Victor det 5 dobbelte nu hvor han får barf.

    Jeg anbefaler alle at prøve det, så kan man i det mindste sige "dur ikke" , personligt ville jeg ønske vi havde prøvet det for lang tid siden. Vi mødte nogen igår der ikke havde set Vic i lang tid, og det første de sagde var "hold da op, han er da blevet større" det er fordi det mad sætter sig på ham på en anden måde.


Kommentér på:
Forbistrede kræsne hund

Annonce