1.288 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ork sure dame..... Ork sure dame.....

Jeg har jo den her enormt livlige blandings tæve på 8 mdr..
Vi bor i en sådan et mindre rækkehuskvarter.
Min nabo er på ferie, så jeg vander hendes blomster i haven for hende. Jeg så for at et par dage siden at der lige udenfor hendes hæk lå nogle mindre efterladenskaber, altså formentlig fra en mindre hund eller en kat.
Min nabos nabo til den anden side har et længervarende besøg af nogle med en lille hvalp. Jeg tænkte det måske var den der havde lavet der uden de havde set det. smiley

Jeg tænkte ikke videre over det, og samlede heller ikke op. (jeg samler altid op efter min egen hund, men jeg vil ikke samle op efter andres!)

I dag vælger Tinke så at smutte ud af døren sammen med et af børnene, Tinke er ikke lige en hund man får kaldt til sig igen, og begynder vi at gå efter hende, så løber hun længere og længere væk og synes det er skide sjovt. smiley
Vores taktik er derfor at blive hjemme når det sker, og så forsøge at lokke hende med ost og lækkert pålæg. smiley
Den samme taktik udspillede sig så i dag, men hold da op hun nød sin frihed. smiley
Pludselig kalder damen med hvalpen der er på besøg på mig, hun siger på en MEGET nedladende måde: "Gider du godt lige samle op efter dig" - jeg blev simpelthen så rasende! Jeg VED det ikke er min hund der har lavet der, så jeg svarer "Ved du hvad min hund laver ikke så små nogen nogen". Hun bliver fornærmet og siger "Nå jamen vi er blevet beskyldt for at det er vores hund!" NÅ!!!?!?!?!

Så skulle hun lige havde den tørret af i mig fordi hun så Tinke rendte løs. Ajjj hvor var jeg rasende. Jeg valgte heldigvis blot at bide mig i læben og gå hjem, jeg var simpelthen så rasende at jeg ikke ved hvad jeg havde sagt hvis jeg var blevet. smiley

Louise - med en hævet og blødende læbe efter bid fra egne tænder... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ork sure dame.....
  • #1   9. jul 2010 tror vist ikke du må give hunden ost mener ikke de kan tåle det

og det med den gammle dame er da for lamt kan klart forstå du bliver sur!
    har selv flere gange hørt fra gammle damer afliv dog den hund!! altså min gamle hund bare fordi det var en muskelhund. som ikke engang ville bide en kat folk har det med at kæfte op selv om de ikke aner en skid. (:

• #2   9. jul 2010 Træls med den gamle dame.

Men i er da nødt til at sørge for at jeres hund ikke sådan kan komme ud. Jeg tænker jeg da ville være rigtig ked af at møde den på en af mine lufteture. Kan i ikke give snor på inden hoveddøren bliver åbnet så i har lidt bedre styr på hende?

• #3   9. jul 2010 louise det må jeg give dig ret i det med snoren men som jeg selv har lært er det også meget godt af hunden altid for lov til at få kontakt til andre hunde og især børn så den vender sig til det er en god ting

• #4   9. jul 2010 Fischer - jooo men kommer jeg gående med mine hunde vil jeg sørme selv have lov at bestemme hvem mine hunde skal hilse på. Kom der en stor hvalp tonsende imod mine 3 er jeg slet ikke sikker på det ville ende så heldigt.. Det kan godt være den hund ikke gør noget - men hvem siger anden hund ikke gør. En fremmed riscikere at stå med et hundeslagsmål forbi Louise ikke har styr på sin hund.

• #5   9. jul 2010 forstår godt du blev så sur, og jo hunde kan da godt tåle ost

Kommentér på:
Ork sure dame.....

Annonce