Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shar pei
  • #1   9. jul 2010 Oki tak for det hurtige svar smiley

• #2   9. jul 2010 Ja mellem 10-12000 hvis du køber den et ordentligt sted hvor forarbejdet er gjort godt. *S*

• #3   9. jul 2010 Okay super Det var lige for at finde ud af hvor mange penge jeg skulle ha ca for at få mig sådan er dejlig hund smiley

• #4   9. jul 2010 Nok, og husk penge til divers arvelige sygdomme. De er meget ramt af dermodex og øjensygdomme, og det dækker de færreste forsikringer. *S* Ved det fordi min veninde har en af slagsen. Hun er en herlig skabning. *G*

• #5   9. jul 2010 Ja det ved jeg. Men tør godt at tage chancen alligevel *S* det skal nemlig være sådan en eller en engelsk bulldog

• #6   9. jul 2010 Hehe jamen jagten er så småt begyndt, men mangler lige de sidste penge før jagten går helt ind hehe smiley
    Din Shar pei er ellers rigtig flot smiley

• #7   9. jul 2010 Håber os jeg finder mig en rigtig dejlig en smiley snart hehe

• #8   10. jul 2010 der er nogle hvalpe til salg på DBA, men pas på de er hentet i Romanien, sælger har prøvet med flere annoncer, de først 2 annoncer påstod de at de havde stambog og at de var reg. hos DKK og nu den nye annonce har de ikke nogen ( men de er billigt til salg ) de er hentet ulovligt her til, så pas på denne sælger, jeg har gemt deres gamle annoncer.

• #9   10. jul 2010 Vores shar pei skulle også have et "face lift". Dens øjenvipper generede den, da de gik ind mod øjet. Et par mandelformet snit over øjnene, og så var den klaret. Vores syge forsikring dækkede det, og det var vi faktisk lidt overrasket over...

• #10   10. jul 2010 Tonny-- Det plejer de heller ikike at dæke, men det var da herligt at de gjorde. *S*

• #11   11. jul 2010 Charlotte L : hvor har du set hende henne?
    Ja har godt nok hørt at de kan være lidt stædige, men er opvokset med chow chow og det kan de os godt være, så ved godt hvordan de ca er..

• #12   11. jul 2010 http://www.dba.dk/shar-pei-hvalpe-10-uger/id-67219107/
    her er de hvalpe som kommer fra Romanien.i følger sælge for 14 dage siden befandt de sig der ned og de kosted 7000,- dk

• #13   11. jul 2010 jeg ku ikke finde på at købe en hund uden en stamtavle

• #14   11. jul 2010 jeg har hørt at Sverige skulle være et godt sted at kigge efter denne race. Husk at kigge efter godt temprament.

• #17   11. jul 2010 Ulla: den hund jeg køber vil kun blive fodret med Royal Canin, så den vil kun få noget af det bedste foder.. Syns bare at det er lidt besværligt hvis jeg skal til et andet land efter en, ville nu helst ha en fra dk.

• #19   11. jul 2010 Oki så er det da mærkeligt at der er så mange der bruger det og de har os foder der er specielt lavet til hunde med hudproblemer, hva vil du anbefale at man så bruger?
    Så må jeg lige se om jeg kan finde nogle Svenske kenneler, syns bare at det er lidt besværligt sprog hehe

• #22   11. jul 2010 Oki ikke fordi at jeg ikke tror på det du siger, men kan os se at shar pei klubben i Sverige er sponsoreret af RC. Men skal nok ha det det du har sagt i tankerne, når jeg skal ha en shar pei. Det er altid godt med råd og tips fra forskellige sider

• #24   17. feb 2012 Jeg ville anbefale Symply pet food, dette har vi selv på været rigtig rigtig glade for på vores Shar pei, ved også Symply er godt modtaget på andre Shar pei hunde og hvalpe i Sverige (her under Shar pei klubben.se )

med hensyn til protein indhold er de 30% også meget højt hvis der er tale om at sænke belastningen på de indre organer i hunden. Symply har derfor fra deres forskning og erfaring sænket deres til 21-22%

Kommentér på:
Shar pei

Annonce