{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

sindsyg hundeejer!! {{forumTopicSubject}}

Jeg koger... jeg er så hidsig.

Jeg er netop hjemvendt efter en fotografering af en hund i Fælledparken.
Det er en boxerhvalp på 5mdr. Glad i låget som de nu er.

Den er ikke i snor, da vi er inde midt på en græsplæne og alt er roligt og det ikke er pænt med snor på billeder.

Der kommer så et midaldrende par gående forbi ude på en nærliggende sti med deres brune mellempuddel i snor. Hvalpen løber hen for at hilse.

Konen er fuldstændig manisk og farer i flint og råber og skriger alt imens hun slår ud med arme og ben.

Ejeren af hvalpen, en unge pige, løber efter hvalpen og råber at den ikke gør noget. det er en hvalp og den vil bare lege.

Konen er ligeglad... hun skriger og råber og er fuldstændig manisk. Manden går bare videre med deres hund som virker upåvirket af situationen. Da pigen kommer hen for at hente hunden, slår konen pigen i hovedet!

For derefter at true med at ringe efter politiet...????!
Øhhhh kællingen har lige slået en ung pige, blot fordi hendes hund var løs. Hun har lige overfaldt en.
hvem mon vil have glæde af politiet i denne situation?!
Hunden rørte ikke hendes!

Proletaren kom op i mig og jeg kaldte hende alt hvad jeg har lært af skældsord. For hun var kraftedme for viderekommende. Manden gik flov videre og på intet tidspunkt forsøgte han at forsvare konen.

Efter de var gået, brød pigen sammen over chokket at være blevet slået i hovedet af en voksen dame.

Da vi kom til os selv. Blev vi irriteret på os selv over at vi ikke fik hende til at blive, så politiet kunne komme, som hun jo ønskede.. For hun skulle sgu straffes smiley

man slår ikke på andre, uanset hvor bange man bliver over løse hunde. føj siger jeg bare.

JEG ER MÅLLØS.

Uhhh jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg havde reageret hvis det var mig hun lagde hånd på.

Så opfat det hermed som en advarsel, hvis I lufter hund i Fælledparken, gå langt væk fra damer med brune pudler. Ellers risikere du hun får et mentalt sammenbrud!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sindsyg hundeejer!!
Kommentér på:
sindsyg hundeejer!!

Annonce