{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Underlig kommentar.. (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har vaeret i Amsterdam hele weekenden, hvor min veninde passede mine 3 vovser fra loerdag til soendag og jeg saa blev til i gaar aftes.. vi var saa ude og ga en tur med Lashes og de 2 smaa der nu er 9 uger og da vejret begyndte at blive daarlig vente vi naesen hjemad..

vi gaar om et hjoerne og lidt ned ad en gade og pludselig hoere vi en meget voldsom goeen og vender os og ser denne brune lab som kommet meget voldsomt mod ud og hans goeen virker bestemt ikke venlig, vi faar ret hurtig samlte hvalpe og Lashes op og jeg sparker ud efter labben og siger "fuck off" ejeren kommer saa stille og rolig efter hunden og siger den goer ikke noget.. saa jeg siger jamen den kommer ret saa voldsomt mod vores hunde og virker ikke flink og hvorfor hun ikke kaldte den til sig.. saa siger hun til os "hvorfor har i ogsaa saadan nogen smaa hunde, det er jo jeres skyld fordi i er uge med saa smaa hunde.." ehmm alle 3 af mine var i snor og gik helt for os selv da hende moejdyr kom.
og derefter fik vi smidt i hovedet at vi jo bare var dumme turister fordi vi ikke talte hollandsk og at jo nok ikke boede der for hun havde aldrig set os.. hvad det havde med sagen at goere skal jeg ikke kunen sige men hvor blev jeg gal over at hun ikke bare kunne sige udskyld i stedet for at starte en diskution om hvorfor man har en lille hund og hvorfor man ikek taler hollandsk..

vovserne har det fint og virker ikek paavirket, de blev dog lidt chokket over vi tog dem op saa hurtig.. smiley

sorry det blev lidt langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig kommentar.. (lidt langt)
  • #1   13. jul 2010 Hold kæft nogen folk er sq da bare for dumme!!!

  • #3   13. jul 2010 hehe nu kan jeg hollandsk men blev selv noget chokket over hunden og dens tilloeb mod os saa det hele kom paa ret saa surt engelsk og min veninde fik ogsaa lige sagt hvad hun mente..

    synes bare det er noget underlig noget at sige at vi ikek skulle gaa ude med saadan nogen smaa hunde eller have saadan nogen hvis vi var bange for der skete dem noget.. jeg er ikke bange for at lade mine hunde moede andre hunde hvis de har set dem foerst og det virker som venlige hunde.. den her kom jo bagfra og ret saa voldsomt..


Kommentér på:
Underlig kommentar.. (lidt langt)

Annonce