{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kuperet øre...:S
  • #2   16. jul 2010 har din hund da fået koperet ørene?

• #4   16. jul 2010 Tror også køkkensalt vil være glimrende... Godt nok svier det lidt, men det suger fugten...

(Ironi kan forekomme)

• #6   16. jul 2010 mon ikke det er en joke. kan ikke lige se hvilken af hende hunde der ville være flot med kuperet øre

• #7   16. jul 2010 Det er så ikke en joke.... og hele køkkenet ligner et slagterri......

Men altså ikke fordi jeg har leget med køkkensaksen, men fordi hende og en anden hund røg i hovedet på hinanden igår. Dette resulterede i at hun fik bidt en lang flænge på tværs af øret.
    Vi var selvfølgelig ved doktor dyr. Hun klippede de sørgelige rester af og brændte kanten. Det er så det der er sprunget op nu og det sviner altså en del når hun så ryster på hovedet...:S derfor slagterri i køkkenet...
    Håbede på der var nogen der lige kendte et triks, så vi ikke blev nød til at bedøve hende igen, hun blev ret skidt af bedøvelsen....:(

• #9   16. jul 2010 Så er det vel også forkert at bruge ordet "kuperet" så er det jo klart alle folk reagerer som de gør. Men afsted til dyrlægen igen. Der er ikke nogle herinde der kan sige hvad der er bedst for din hund.

• #10   16. jul 2010 undskyld. men du skriver hende? og begge dine hunde er hanhunde kan jeg se.

• #11   16. jul 2010 Maj-britt: Det lyder som sådan noget jeg skal have fat i....:) tak..s sidder og venter på dyrlægen ringer tilbage om hvad vi kan gøre, så håber hun har sådan noget på lager...:)

• #12   16. jul 2010 Afsted til dyrelægen (:
    kan du ikke tage et billed af det? og så linke det ind til dit indlæg her?

• #15   16. jul 2010 Nå ja måske forkert overskrift... Men det er nu engang det indgrebet hedder....s men måske folk lige skulle slå koldt vand i blodet herinde... Man farer op på antagelser, uden der er nogen der ved hvad det drejer sig om....:) tænk over det...;) s

Nej hun er ikke på min profil, det er fordi hun er på min mands profil...;)

men som skrevet venter vi på at hører fra doktor dyr...:)

• #16   16. jul 2010 Åhr for satan maj-britt.....lol det er ikke det vi skal have fat i så... forestillede mig at det var noget man kunne dyppe øret i, som så lagde et fleksibel plaster....;) men mon ikke også man kan få sådan noget?? det kan så være det ikke er blåt, men det overlever vi nok også.... gg

• #17   16. jul 2010 Susanne -når man fjerner en "ødelagt" del af kroppen, kaldes det en amputation.

Man kuperer haler på små hvalpe -hvis en voksen hund smadrer sin hale og får den fjernet, hedder det at den er amputeret.
    SÅ måske du blot skulle kalde det en amputation istedet;o)

Men jeg er enig med de andre -afsted til dyrlægen, hvis det bløder så voldsomt.

• #18   16. jul 2010 kan du ikke tage et billed af det? og så linke det ind til dit indlæg her?

• #20   16. jul 2010 Okay, amputeret så...:) men på regningen står der nu kuperet??

Men undskylder hvis jeg har forårsaget en række hjerteflimmer, det var ikke meningen....;)

Vi har forbundet det og en nylonstrømpe til at holde på det, så ikke så nemt at tage billeder af lige nu...s
    Det er jo ikke sådan at det løber ud med blod, men der skal faktisk ikke ret meget til før det sviner afsindig meget når det bliver fordelt i små dråber op af køkkenskabe og loftet...:S

Så der er da vidst dømt hovedrengøring når vi har været ved dyrlægen....:)

• #21   16. jul 2010 Stakkels lille hund :O( håber den blir ok igen - go weekend :o)

• #22   16. jul 2010 Jøsses, det var lige ved at kredsløbet kortsluttede!

God bedring med hunden.

• #23   16. jul 2010 Blev skisme også helt bekymret smiley daaaamn...
    det er ikke fair at skrive sådan en overskrift smiley

Kommentér på:
kuperet øre...:S

Annonce