{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.443 visninger | Oprettet:

Tilbage til barndommen - Silver Fang {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Ville lige høre hvor mange herinde der kan huske serien med Silver Fang (Hundehvalpen Silver). Min kæreste og jeg har lige købt boksen med de 21 afsnit på DVD og har allerede set de første 10 afsnit.

Man bliver bare smidt tilbage til barndommen når man ser sådan noget igen. Og sjovt nok er det lige som man husker det og vi blev overraskede over hvor gode afsnittene egentlig er selvom de er så gamle. Gamle film har det jo med at skuffe lidt når man ser dem igen efter en årrække.

Så nu sidder vi her med vores egen lille SBT hvalp og ser Silver Fang.

Andre der har Silver serien til at ligge hjemme på hylden. Evt. nogen der kan sige om efterfølgeren Weed - Silver Fang's søn er noget der er værd at anskaffe sig?

Til dem der ikke har serien og evt. gerne vil have den så har vi købt en boks med alle 21 afsnit for 99,95 i Stereo Studio.

_Freimann_


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbage til barndommen - Silver Fang
  • #1   17. jul 2010 Jeg har både Silver og Weed på DVD smiley
    Jeg elsker Silver-filmene og kan se dem igen og igen smiley
    Weed er okay -det er ikke helt samme stil. Synes Weed kan være en anelse mere urealistisk, men stadig med en god historie!
    Jeg MÅTTE bare se Weed for at se hvad der skete med de forskellige hunde, og synes Weed er god underholdning.


  • #2   17. jul 2010 Jeg er enig i, at det ikke er samme kvalitet som Silver... meeeen jeg synes nu de har været kreative mht. historien.
    Som sagt: Weed er urealistisk men jeg synes, det var rart at høre mere om nogle af de gamle hunde smiley
    Jeg får helt lyst til at sætte Silver på nu smiley


  • #4   17. jul 2010 Jeg har dem også :o)
    Er dog MEGET skuffet over at stemmerne ikke er de samme som på mine gamle VHS bånd :o( :o( :o(


  • #5   17. jul 2010 Den godt huske silver og sad faktisk forleden og ville se den, meennn jeg har den kun vhs og jeg har kun en dvd idag.. SNØFT.

  • #6   17. jul 2010 De vhsbånd er grunden til jeg ikke har smidt min gamle videomaskine ud smiley

  • #7   17. jul 2010 har både silver og weed.

    jeg er vild med silver. men jeg blev skuffet over weed.

    for det første, er der ikke nogen der er bedre end silver, heller ikke weed.

    og for det andet synes jeg det er dårligt hundene har ændret både karakter og stemme, fx. smidth (staves). han var en kylling i silver filmene, men nu er han den store smith, som er så modig..
    og det er noget mere urealistisk.

    men jeg vil råde jer til at finde silver på nettet. dog er det på japansk med engelske undertekster. men der er SÅ MANGE ting der er klippet fra i dem man køber her hjemme, da det er for voldsomt. så tingene giver meget mere mening. fx ser man ikke hvordan benisacura dør. det gør man i den japanske.


  • #8   17. jul 2010 Lykkelig ejer af 2 Blandinger! !

    altså hvis man er til silver, så skal man næsten se weed, bare for at se den. men den er slet ikke på niveau med silver smiley det er heller ikke ret meget man ser til silver i den


  • #9   17. jul 2010 Det er lidt sjovt at høre at der er mange der har boksen til at stå hjemme på hylden. Vi er også selv lidt skuffede over at stemmerne og replikkerne ikke er det samme som på vores gamle VHS bånd.

    Men i mangel på bedre kan DVD-boksen sagtens gå an.

    Vi fandt de 8 Weed film til 25kr pr. stk. men var ikke sikre på om det var noget der var værd at se. Så vi købte dem ikke lige i denne omgang.


  • #10   17. jul 2010 Freimann - Enzo SBT -

    i kan se både den japanske silve og weed på youtube smiley og så er der undertekster, (engelske).det er dog kun sådan 7-11 min adgangen. men hvis i ikke vil bruge penge på det er det godt nok:) men i skal søge på deres japanske navn smiley jeg kan prøve at se om jeg kan finde det hvis det er?


  • #11   17. jul 2010 heidi B <-- Vi har selv købt boksen. Og har begge haft VHS versionen af silver.

    Lykkelig ejer af 2 Blandinger! ! <-- De havde alle 8 Weed film i stereostudio i Aalborg storcenter.


  • #12   17. jul 2010 Freimann - Enzo SBT -

    jamen i havde ikke weed?


  • #13   19. sep 2010 har silver på både vhs og dvd men er dybt skuffet over dvd'erne bl.a. på grund af stemmerne...
    har også weed på dvd men ser dem dog ikke rigtig da jeg syntes de er ret dårligt lavet i forhold til silver... sammenligner desværre alt for meget hvilket jeg også gør med silver vhs-dvd...


  • Carsten B
    Carsten B Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   5. maj 2013 fuldstændig enig angåendene stemmerne de var langt bedre på vhs.


Kommentér på:
Tilbage til barndommen - Silver Fang

Annonce