{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. min hund :)
  • #1   17. jul 2010 Tænker osse at der kunen være noget DSG i.

Men et eller andet sted er det vel ligegyldigt hvad han er en blanding af? Han er sød, og siden i ikke er gået efter en racehund, må det jo være fordi det ikek var vigtigt for jer. Så er der jo bare tilbage at nyde den skønne vaps, uanset hvad den så måtte være en blanding af:o)

• #2   17. jul 2010 Jeg springer med på marias bud ang noget jack russel/dansk-svensk gårdhund.. Har en Fox terrier ikke et mere "aflangt" hovede, og typisk sort/hvide? smiley

• #3   17. jul 2010 enig med michelle

• #4   17. jul 2010 Lianna -jo de har et helt andet hoved (og osse krop vil jeg mene). Men de kan nu fint være andre farve end sort/hvid., Har da set rød/hvid på et par udstillinger.

• #5   17. jul 2010 dsg jack russel eller fox terrier..
    lianna: de kommer i mange forskellige typer og farver..
    tror mest på dsg da jeg selv sys at foxterrier er mere langbenet plus foxterrier plejer at have stritører.. :O) (har jeg i hvert fald hørt)

• #6   17. jul 2010 Da jeg bød velkommen undrede jeg mig over at han var skrevet som en Foxterrier, for det er han ikke. Men skidt værre med det, for han er da skøn. Der er helt bestemt Dansk/svensk Gårdhund i ham. Hvad der eller er, ja det ved han kun selv.

Men jeg synes det er lidt tarveligt af opdrætter at bilde dig det ind. Hvis du kigger under Foxterrier her på HG, så kan man da se en stor forskel på Django og en Foxterrier. Men skøn det er han i hvert fald.

• #7   17. jul 2010 Hehe okay, så lærte jeg også det.. Synes bare at når jeg er faldet over en Fox terrier så har de typisk haft et bullterrier lignende hovede, sort maske og broget krop.. smiley men skøn hund du har dig.. /)

• #8   17. jul 2010 Bolette -foxterrier har skam en racestandard, og skal se ca sådan her ud: (link fjernet)

Eller:
    http://www.foxterrier-haitz.de/bilder/deck_rueden/micha2.jpg

Afhængig af om de er ruhåret eller glathåret. De findes altså IKKE i alverdens former og typer. De ser (nogenlunde) ud som på billederne. Folk har det blot med at kalde alverdens blandinger for foxterrier, og derfor tror folk at de kan se ud som alt muligt andet end en foxterrier.

Og foxterrier skal ikke have stritører

• #9   17. jul 2010 MIchelle : Vi synes os han er dejlig. Det er bestemt ikke racen der afgøre det. Han er jo dejlig uanset, vi er super glade og tilfredse med ham smiley
    Men derfor kunne det da være lidt dejligt lige at få et par bud på det jo, når man troede han var noget andet smiley
    OG ja , jeg ved godt at hvis jeg ville være sikker i min sag, så skulle jeg ha købt en med stamtalve, så jeg 100% vidste hvordan og hvorledes, så derfor vil jeg gerne være fri for sætninger som denne " så skulle du ha købt en hund med tavle" smiley jeg ved det.
    Men som sagt, det var også bare for at høre jer andre herinde .

Men tror selv det muligvis kan være Jack russel og d/s ..

• #10   17. jul 2010 michelle.. easy easy ;P bare hvad jeg har hørt. og set..
    fedt med nogle billeder.. for ja.. alle hunde hedder ski efterhånden fox terrier.. ;P

MEN har set dem i mange farver.. både sort hvid og brune farver..
    men det har jo så været uden tavler.. så der kan jo snildt have gemt sig en anden race fx dsg imellem anerne.. ;P

• #11   17. jul 2010 Jaa ja, der var den jo, Fox terrieren som jeg havde i hovedet, og ja, nu kan jeg da godt se farven kan variere.. smiley Tror bare jeg havde mit eget lille billede i hovedet om hvordan en Fox terrier skulle se ud.. Men kropsbygningen havde jeg da ret i.. smiley

• #12   17. jul 2010 jack russel er meget lavbenet.. ?? han ser ikk specielt lavbenet ud.. tror egentlig han er en dsg'er.. ;P
    uden at skal gøre mig klog haha..
    hvis man ikke går op i udstilling og avl og racer jamen så er en hund uden tavle jo altså ligeså skøn og dejlig som en med..

han ser super skøn ud.. :O)

• #13   17. jul 2010 Bolette : Ja en jack russel er lav benet, men hvis han nu havde lidt i sig at en jack russel, så kunne det jo være at hans højde skyldes den anden race han er blandet med.. Måske. Jeg ved ikke.

• #14   17. jul 2010 Jeg synes han ligner mest Jack russel, nu er der ingen billeder af hans hale når han står op, krøller den op ovver ryggen? for det gør den på jack russel. Dejlig hund i øvrigt smiley

• #15   17. jul 2010 Er det egentlig ikke også tit at dsg'en og Fox terrieren bliver forvekslet med hinanden?:-/ selvom at der faktisk er rimelig synlig forskel på de to racer..

• #16   17. jul 2010 Katja p : Mange tak smiley
    Nej hans hale den krøller ikke, den er bare helt lige. Men når han står oprejst og helt stille, så buer den lidt ned mod hans ryg.

• #17   17. jul 2010 Man kan ikke rigtig se den på hans billeder, men han er meget muskuløst bygget også .

Kommentér på:
Ang. min hund :)

Annonce