{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Stædige møgkøter *G* {{forumTopicSubject}}

Så er det igen igen blevet bekræftet at min hund er møg stædig, på den ufede måde :S *G*

Wictor fik for noget tid siden flået en negl op så blodåre var blotlagt, og måtte i den sammenhæng ha den revet af hos Dylle..
Dengang var Dylle DYBT overrasket da hun så skaden, for hun havde lige kommenteret jeg vist overdrev hvor slemt det var, og mente jeg var pyllemoar..
For Wille viste INGEN tegn på smerter, han farede rundt og var lalleglad som altid da vi kom derned.. Blev dog bedømt til en 8'er eller 9'er på smerteskalaen :S

Nu er jeg lige hjemvendt fra Vagtdylle med en Wille som har water tail, dette opdagede jeg ved et "uheld/held" fordi han bumpede ind i væggen og pev..
Vi var på stranden igår, så tanken var med det samme water tail og afsted til Dylle..

Dylle (vores egen havde heldigvis vagt i dag) blev IGEN overrasket, for Wille har halen helt til vejrs og logrer gladeligt da han ser hende..
Men prognosen var uden tvivl water tail og han er nu i smertestillende behandling..

Men kunne han dog ikke bare snart lære at vise smerte INDEN det er ude i det ekstreme, så jeg har en chance for at hjælpe ham uden han skal være ved at gå i gulvet altså :| *G*

Andre der har møg stædige møg hunde på sådanne punkter? Eller skal jeg ha mig en alvorssnak med ham *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stædige møgkøter *G*
  • #1   18. jul 2010 Jeg ved ikke hvad der er værre - en hund som din der bider det i sig, eller en hund som min der ser sit snit til at malke situationen ved at tilføje et tykt lag ynk-skuespil oveni (er heldigvis blevet bedre nu hvor jeg ignorerer ham når han kommer til skade).

    Jeg håber i hvert fald at han får det godt hurtigt smiley


  • #2   18. jul 2010 min moster har det sik modsatte problem... hun har 2 af de der shar pai hunde og den ene som også er den største der hedder Lupus har det med hvis noget rør hans hale eller snude piver han som var han en gris til slagtning smiley hun har været til Dr. Dyr et par gange men der er intet at finde xD

  • #3   18. jul 2010 LOL ja okay, kan godt se jeg måske skal være glad for at han er lidt macho *GG*

    Hader bare tanken om at han har ondt og jeg ikke ser det..
    Man føler sig sgu som en dårlig moar til tider *G*


  • #5   18. jul 2010 ja det kender jeg godt med min "rockerborg" herhjemme...

    Han blev bidt i øret af hund i parken, dagen efter er vi på dyrehospitalet omkring noget halten og spørg om hun lige vil tjekke det der sår ordenligt.. hun barbere og kan se der er gået hul helt igennem.. han havde ikke sagt et kny..

    En anden gang fik han revet sin ulveklo halvt af så man kunne se nerven... det opdagende jeg ved der lå blod på gulvet.. han sagde igenting..

    Da han blev kastereret kl 10 om formiddagen, kom jeg hjem fra arbejde kl 16..der hoppede han rundt og kom med legetøj og var frisk som en havørn...

    Det eneste jeg har oplevet slog ham ud, det var da han fik amputeret sin hale... hooold da op hvor han pev og ikke var sig selv i flere dage... lige så snart vi var ude af syne så peeeeeev han..



  • #6   18. jul 2010 Kia er ligesådan når det virkelig gælder.

    Bliver hun forskrækket kan hun godt stikke i et bjæferhyl men hvis hun virkelig kommer til skade viser hun det ikke.

    Hun hoppede lige ned i noget glas men der var intet at se på hende overhovedet. Hun sagde ikke en lyd og haltede ikke eller noget.
    Jeg opdagede først hun var kommet til skade da der var blod overalt ned af døren ud til som hun havde prøvet at åbne samt bloldige fodspor og dryp over hele gulvet.

    Hun havde fået sin trædepude skåret næsten helt af og dyrlægen var totalt paf for det var meget meget dybt og stort og Kia sagde ikke en lyd ... Gyser når jeg tænker tilbage på det ...

    Kia lider af allergi. Og heller ikke her siger hun noget før det er så slemt at virkelig er forfærdeligt.
    Er meget obs. for hvis bare hun sagde til lidt før ville jeg kunne stoppe anfaldene inden de blev for slemme ...

    Så ville gerne hun var lidt mere pylret ...


  • #7   18. jul 2010 åh ja glasskår den har vi også været igennem..

    og han har også præsteret og træde igennem varmt grillkul der var blevet smidt ud på græsset over i parken.. der hoppede han dog lidt men ellers ikke noget..


  • #8   18. jul 2010 Uhh det ville ikke være helt skidt med en hund der ikke var så pivet, Gizmo hyler over ingen ting, han skal nærmest bare være ved at snuble og så hyler han, han er dog blevet bedre med alderen men stadig en lille pivskid smiley

Kommentér på:
Stædige møgkøter *G*

Annonce