{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Spottest =svar imorgen=nervøs {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og er rigtig nervøs for at ringe til min dyrlæge imorgen, for min hund har fået lavet en spottes (det er udtag af blodprøve som bliver analyseret for allergi)

Jeg har fået testen tilsendt og der er 25 ting hun har reageret på. Fødevare, græsarter, svampe og husstøvmider.
Er meget nervøs for hvad dyrlægen vil sige og hvordan jeg skal forholde mig.
Vil min hund det bedste, hun er jo mit lille barn smiley

Andre som har fået lavet denne test på deres hund og har reageret så voldsomt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spottest =svar imorgen=nervøs
  • #1   18. jul 2010 Det er jeg rigtig ked af at høre, men jeg krydser fingre for, at dyrlægen har en god løsning

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #2   19. jul 2010 Min veninde har også fået den lavet på hendes hund, du skal ikke stresse over at der står 25 ting på listen.
    De tester jo for det hele når nu de er i gang ;0)
    Kik efter de ting der ligger over 150, jo højere tal jo mere reagere din hund på det.
    Min venindes hund ligger på 460 ved lager mider, 420 ved mikrosvampe og 380 ved støvmider.

Men efter hun er begyndt at barfe, smidt stuebirkene ud og vaske hundens tæpper ofte, går det meget bedre ;0)

• #4   19. jul 2010 Min hund skal have ændret sin kost med det samme, og ved det håber vi på en ændring i mange af tingene.
    Hendes allergi for Græsarter, ukrudt, træer er i sommerperioden, eller der hvor der er mest pollen. Det er ikke til at undgå, men man kan heldigvis behandle hende, hun nyser og snotter i den periode.
    Der skal gøres mere rent ved hendes kurv og tæppe, men en stor fordel at hun har en læder kurv, da husstøvmider ikke rigtig kan lægge sig deri.

Men som dyrlægen sagde, så har hun været plaget meget af skæld og udslet, nysseri og snot, så vi må se tiden an. Jeg vil gå langt for at min hund har det godt og det er det rigtige jeg gør for hende.

Så må jeg se hvordan tingene udarter sig, og tag stilling derefter. Håber og tror på det bedste!

Kommentér på:
Spottest =svar imorgen=nervøs

Annonce