{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor velkommen/afvise
  • #1   19. jul 2010 jeg stemmer selv ikke nogen af de 13 racer ind.
    men synes det er forkert at det stadig står ALLE HUNDE ER VELKOMMEN.
    det koster jo penge at oprette sin hund. så synes måske det ville være mest fair hvis der stod at disse 13 racer IKKE er velkommen

• #3   19. jul 2010 Jeg afviser, listehundene ..
    Og andre der ikke opfylder kravene, ellers trykker jeg velkommen til resten ;o)

• #4   19. jul 2010 Jeg afviser de 13 ulovlige hunderacer - det er reglerne

• #5   19. jul 2010 Hva må man nu ikke oprette rednose pitbulls med massive ørefejl mere, ej det er for dårligt - ironi forekommer ;D

• #6   19. jul 2010 Da jeg i tidernes morgen oprettede Julius på HG, havde jeg ikke noget kamera og billederne fra da han var hvalp havde jeg ikke fået endnu. Jeg havde derfor oprettet Julius med en masse billeder af en ringe kvalitet, og da jeg jo lige havde fået ham (og derfor ikke kendte ham så godt), var teksten også sparsom.

Jeg blev dog nudt velkommen, og i takt med at jeg fik mit kamera hjem og lærte Julius at kende, blev profilen så gjort bedre og bedre.

Derfor byder jeg af princip velkommen, selv hvis billederne er ringe og teksten sparsom.... vi skal da alle ha' en chance ;o)

Med hensyn til de 13 listehunderacer: hvis jeg VED at det er en listehund, afviser jeg. Men er det skjult som for eksempel 'blanding af racer', byder jeg dem velkommen, da jeg ikke er stiv i hvilke racer der ser hvordan ud.

• #7   19. jul 2010 Og så lige et OFF TOPIC-spørgsmål: Kan man oprette tråde pi forum når man er frosset, eller er denne trådopretter blevet frosset efter oprettelsen? Blot af nysgerrighed ;o)

• #8   19. jul 2010 OK - tak, Kai :o)

• #9   19. jul 2010 Martin J:

Fik denne besked fra HG om listehunde og oprettelse heraf:

---------

Skrevet: 16-06-2010 09:53:13

Kære alle brugere på HundeGalleri.dk!

I forbindelse med ændringen af hundeloven er blevet vedtaget har vi nogle ændringer til brugerbetingelserne som vi gerne vil gøre opmærksom på.

Ang. handel.
    HundeGalleri.dk retter sig naturligvis efter dansk lovgivning og dermed vil al handel med de ulovlige hunderacer, eller krydsninger hvori de indgår, ikke være tilladt på HundeGalleri.dk fra dags dato.

Således står der nu under markedet i brugerbetingelserne punkt 4.1:

Al handel med ulovlige hunderacer samt krydsninger, hvori disse racer indgår, er ikke tilladt iflg. dansk lovgivning og dermed heller ikke på HundeGalleri.dk. De ulovlige racer er: Pitbull terrier, Tosa Inu, Kangal, Fila Brasileiro, Tornjak, Boerboel, Amerikansk staffordshire terrier, Dogo argentino, Amerikansk bulldog, Centralasiatisk ovtcharka, kaukasisk ovtcharka, Sarplaninac og Sydrussisk ovtcharka.

Ang. profiler.
    Eksisterende hundeprofiler med de ulovlige hunderacer vil ikke blive berørt af lovændringen. Dog vil man ikke fremadrettet kunne oprette profiler med disse ulovlige hunderacer.

Under punkt 5.4. ang. hundeprofiler i brugerbetingelserne tilføjes:
    Hunde der er ulovlige iflg. dansk lovgivning kan ikke oprettes på HundeGalleri.dk.

Oprettes der alligevel ulovlige hunderacer i profiler, vil disse blive slettet og brugeren modtage 1 advarsel før dennes brugerkonto bliver slettet. Ved tvivl, så slettes profilen og den pågældende hund kan så ikke oprettes medmindre brugeren samtidig oploader bevis på at hunden ikke er en af de pågældende ulovlige racer.

Der kan forekomme profiler med ulovlige hunderacer på HundeGalleri.dk, da de er oprettet før de iflg. loven blev gjort ulovlige at besidde. Se punkt 4.1 for hvilke racer og blandninger af racer forbudet gælder.

Vi håber at I tager godt imod de nye ændringer.

Med venlig hilsen,
    HundeGalleri.dk

----------

Mvh, Grynet

• #10   19. jul 2010 Hm, jeg forstår ikke hvorfor man ikke må oprette sin listehund herinde?!
    Så længe den ikke sælges osv herinde.. Det er da ærgeligt, at de mennesker der har nogen dejlige hunde, ikke kan dele dem med os andre, blot fordi de er kommet på listen /:

• #11   19. jul 2010 Nej men sådan er reglerne nu en gang sat, og så skal de overholdes..

• #12   19. jul 2010 helt ening med dig stephanie k

• #13   19. jul 2010 De kan altid opettet et album, hvis de gerne vil vise deres hund frem smiley

• #14   19. jul 2010 ~ • Belinda • ~
    Ja helt sikkert skal reglerne overholdes smiley det er slet ikke det. Men fordi at de er på listen, er det ærgeligt de ikke må have en profil på HG syntes jeg. Det er det der med at generalisere - fordi de står på listen, er det jo ikke alle hundene der er de rene dræber maskiner.
    Den nye lov går nok udover de dejlige liste hunde og deres ejere der er rundt omkring - at så gøre det forbudt at de må lægge nogen billeder ind på HG og skrive nogen ord om deres hund, gør bare ondt værre syntes jeg smiley

• #15   19. jul 2010 Det er som om disse listehunde der lever rundt om nu, helt skal holde op med at eksistere fra den ene dag til den anden.. Syntes bare det er ærgeligt smiley

• #16   19. jul 2010 Jamen hvor går grænsen så? Skal listehunden være 2 år, 4 år, 1 år ..
    Syntes nu det er fint de ikke må oprettes, selvom jeg godt kan forstå de genre vil vise deres smukke hunde frem.
    Men som sagt må de oprette et album smiley

• #17   19. jul 2010 Ja der er ikke andet for Belinda smiley
    Regler er regler, og det kan der ikke laves om på - MEN jeg syntes det er ærgeligt.. smiley

• #18   19. jul 2010 Det syntes jeg også.. De er nogle smukke hunde de muskelhunde, men jeg har ikke selv erfaring nok til sådan en, så jeg købte ikke en den gang, jeg skulle have hund nr. 2 - og det er jeg egentlig glad for nu, hvor de er forbudte..

• #19   19. jul 2010 Ja, jeg nyder virkelig at sidde og se billeder af folks forskellige muskelhunde herinde. Vi kan vidst kun blive enige om, at det er virkelig smukke hunde smiley

• #20   19. jul 2010 Off Topic spørgsmål: Hvordan kan det så være TS og Rikke B er blevet frosset? Pga denne tråd? :s

• #22   19. jul 2010 Det er den 'koldeste' annonce jeg nogensinde har set: de er alle frossede ;o)

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=53811

• #23   19. jul 2010 Grynet:
    Hmm ja de skriver godt nok nogle vilde ting og det er næsten som om det bliver personligt mellem dem, men på en måde synes jeg heller ikk det virker særlig seriøst af avleren, som annoncen fremgår af, at det ku være sjovt at avle videre. Hmm er lidt splittet i denne situation :S

• #25   20. jul 2010 Martin J: Ja selvfølgelig. Jeg synes også der skal snakkes i en pæn tone. Ligesom Krumme siger, så ligner Canario en muskelhund, og når disse hvalpe efter den ikk har stamtavle, så er der stor risiko for, at de bliver aflivet.

Lige endnu et spørgsmål: Når man er frosset, kan man så ikk "låses op" igen? Og hvornår kan de så komme online?

Kommentér på:
hvorfor velkommen/afvise

Annonce