{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Forsinket nyhed. Sille ER hjemme!! {{forumTopicSubject}}

Ja, beklager meget, at det ikke er blevet skrevet før.. Men ja, Sille er fundet.. Efter 4 utrolig hårde døgn blev hun fundet af min bror 200 meter fra hvor hele min familie på skift havde været hele dagen for inden. (Da hun var blevet spottet af en bekendt - hun løb helt op af en stor vej i Holstebro).

Hun blev fundet 10 km. fra mine forældres hjem. Sulten, og forfærdelig træt, og en smule tyndere end normalt.. Men efter lidt hygge omkring hende, var hun allerede som ny igen. Hun virker ikke til at have lidt overlast, bare glad for at hun er hjemme igen. Hjemme hvor hun kan få en masse kærlighed.

Hendes poter var noget tyndslidte, og på den ene var der tilmed gået noget af. Men dyrlægen sagde, at hun absolut så fin ud. Og så fik min mor noget creme til poterne..

Hun blev fundet en mandag eller var det tirsdag morgen. Og onsdag var jeg hjemme i Holstebro, for at aflevere en bil jeg havde lånt, og selvfølgelig delte jeg seng og dyne med Sille, som jeg altid gør, når jeg er hjemme..

Haha.. Hun var da bare slet ikke i tvivl om, at vi alle havde savnet hende helt helt forfærdeligt. Hun spillede så meget på det, og var bare så skønherlig.. Pille Pottie er bare umulig at stå for.

Vi er bare SÅ glæde for at have hende hjemme i god behold. Hun har højst sandsynligt løbet langs en kæmpe vej, hele vejen dertil hvor hun blev fundet. Så det er virkelig et mirakel, at hun ikke er kommet noget til!!

Sille din skønherlige tøs, du er så elsket - du må ALDRIG gøre det igen. Vi var jo helt ødelagte over, at vi ikke vidste hvordan du havde.

Den glade anledning, medfører at der er kommet lidt nye billeder af både Sille og Bertha på græs! ;o)

Og så vil jeg gerne sige, til den person der tvivlede på om hvorvidt Sille var mærket, og sagde det kunne være undgået.

Sille ER mærket, hun er både chipmærket, og hun har et halsbånd med naveskilt og numre i!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af brusearmatur og S-forskruninger ved badekar – se billede 1.500 kr.
  • Udskiftning af dørgreb/lås på terassedør 900 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 400 kr.
  • Lukker ikke al vandet ud efter afslutning af opvask 1.500 kr.
  • Ophæng af vægbeslag til TV (65 tommer) 600 kr.
  • Fliserens - 40 kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsinket nyhed. Sille ER hjemme!!
Kommentér på:
Forsinket nyhed. Sille ER hjemme!!

Annonce