915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Forsikringer?? hvem ska man ta'?? Forsikringer?? hvem ska man ta'??

Hej alle søde og sjove mennesker ;o)

Jeg er den heldige ejer af en Rotte hvalp :o)
og han ska jo have en forsikring...
og så vil jeg spørge jer (og håbe på svar:) )
hva forsikring bruger i og hvorfor og findes der nogle ''dårlige'' forsikringer eller mindre gode..

nu har jeg godt nok bestilt men man kan jo altid skifte...
jeg har valgt Alm. bran med lovplig og udvidet og syge forsikring til ham...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikringer?? hvem ska man ta'??
  • #1   21. jul 2010 har alm brand har kun gode erfaringer med dem, mailer regningerne fra dyrlægen og så kommer pengene 1-2uger efter på min konto senest smiley

• #2   21. jul 2010 Jeg har Tryg og har været glade for dem, men fremover vil jeg nok vælge Dyrekassen da de dækker hele livet og ikke kun til hunden bliver 10 år som Tryg gør, men jeg har aldrig haft problemer med Tryg har altid fået en god og hurtig service hos dem.

• #3   21. jul 2010 det også det gode ved alm brand de dækker hele livet. så er der 300kr i selvrisiko så selv den alm dyrlæge konsulation ved sygdom dækker de lidt ved. 80% af resten af beløbet altså..
    De dækkede også da min mops havde hårsækmider som dyrekassen og tryg ikke gjorde da jeg undersøgte forsikringer..

Derfor vælg en forsikring der dækker din race bedst muligt.

• #4   21. jul 2010 Jeg har alm. brand til mine 3. alm ansvar + udvidet og sygeforsikringer. Jeg har heller aldrig haft problemer med dem overhovedet smiley

• #6   21. jul 2010 Alle forsikringer har utilfredse kunder skal vi huske på.
    og alle kan være de uheldige der bliver smidt ud eller udsat for at måtte stige i forsikring pga for mange skader/ting hvor man har fået det erstattet..

Det sker desværre alle steder..

• #7   22. jul 2010 Vi har Alm. Brand på begge vores hunde . Og Vi betaler 413kr for almindelig ansvars forsikring , og vi har ingen selvrisiko smiley Vi er super glade for dem smiley

• #8   22. jul 2010 Martin J :

har du haft brug af hjælp fra Trekroner ?

• #9   22. jul 2010 Jeg har haft Top-danmark og de var OK, jeg har pt. Trekroner men kun fordi jeg kunne få et rigtig godt tilbud der, inden da var det bedste Dyrekassen, fordi de køre ikke med udvidet forsikring og alm. ansvar, deres alm. ansvars forsikring er også udvidet og sidst jeg var der kostede den lige under 400,- kroner, så det eneste du skal have der er en alm. forsikring og en sygeforsikring, men snak med dem det kan jo godt være det er ændret siden jeg brugte dem for ca. 1½ år siden...

• #10   22. jul 2010 Martin J jeg visdte altså heller ikk Alm. bran var ''en af de billigste'' jeg tog den fordi jeg spurgte min Bedstemor hva hun har af forsikring og der sagde hun alle hendes er i Alm bran og også fordi jeg har respekt for hendes valg... og så syns jeg det lød fornuftigt og så ville jeg høre HG's valg og hvorfor og hvorledes... men tak for din mening alligevel :o)

• #11   22. jul 2010 jeg har også tegnet min ulykkes forsikring derinde som vare døgnet rundt da jeg begynder at træne problem heste igen.. så nu har jeg lovpligt til den bette og udvidt til den bette og syge til den bette og en ulykke til mig selv der er sat til 1 mio og det ska jeg give alt i alt ca. 2400,- om året (kan ikk huske det præcise beløb men plus minus et hundrede)

• #12   22. jul 2010 Martin J :

ok tak smiley

• #13   22. jul 2010 Jeg har TopDanmark og er fuldt ud tilfreds med dem... Men jeg har også alle andre forsikringer dér og får 25% rabat da jeg arbejder for Coop.

• #14   22. jul 2010 Jeg har Alm. Brand, og er meget tilfreds.

Kommentér på:
Forsikringer?? hvem ska man ta'??

Annonce