1.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Træning af rygmuskler Træning af rygmuskler

Er der nolge der har en ide til hvordan man kan træner hundens rygmuskler fra ca 10 brysthvivl og ned til hale. har prøvet med svømning med da hund nok har en med født fjel i ryggen ja så bruger han ikke den del ved svømning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af rygmuskler
  • #1   22. jul 2010 ved det ikke men kan skrive hvordan man kan træne en hests rygmuskler smiley Måske kan det bruges..
    - Gå op og ned af bakke
    - Gå over ting (dvs løfte benene højt)
    - Udstrækningsøvelser efter en godbid

Det burde vel ikke kunne skade!

• #2   22. jul 2010 Måske waterwalk?

• #3   22. jul 2010 Har snakke med min dyrlæge om det og hun hade heller ikke så mange gode idér kun at jeg kunne prøve at svømme med ham med efter et par gang kunne vi se at han ikke rigtig bruge hans ryg og bagben med vest på og uden er han lige ved at gå til bunds.

Han blive bruget til agility og redningshund + han komme med ud at løbe træne så det er jo ikke for han ikke blive brugt, men han har stort set ingen rygmuskler. hvilken jeg ikke er så glad for hvis man kikke ud i fremtiden det kan komme til at give store problemer

Men vil da prøve jers idér

• #4   22. jul 2010 Waterwalk vil jeg anbefale.
    Sammen med en veterinærsygeplejerske, der kan finde ud af at justere vandmængden så den lige præcis rammer den rigtige muskelgruppe.

Kommentér på:
Træning af rygmuskler

Annonce