2.072 visninger
|
Oprettet:
Erfaring med Chihuahua & svømning {{forumTopicSubject}}
Hej, bare af ren nysgerrighed, er der så nogen af jer derude der har erfaring med at svømme med jeres chihuahua? Har haft min med ude at svømme i havet nogle gange efterhånden, har købt en redningsvest til ham så han ikke så let bliver væltet omkuld af bølgerne, men nogen af jer andre der har kendskab til det ? (-:
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Mine har indtil videre kun svømmet i havet, og det klare de til UG, selvom de ingen redningsvest har på.
Vi skal indenfor relativt kort tid starte til hundesvømning (indendørs) med dem, da det er kanon sundt for dem.
De bruger nogle muskler de ikke plejer at bruge og samtidig skåner det deres led og knogler - Så jeg glæder mig til at starte med dem : )
jan 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 341
Min kan også sagtens uden vest, han er super god til at svømme, han kan bare ikke så godt lide det uden, men skal jo heller ikke en ret stor bølge til før hans hovede kommer under vand (-:
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 946
det aller fedest vis der en anden hund med eller man kan få lov at hente bolde ude i vandet, hun har ikke nogle redningsvest.
hun kan dog også bedst lide der ikke er for mange bølger.
i vores lille oppustelige pool syntes hun ikke det er så sjovt, så heller lege med haveslangen.
jeg ville også gerne gå til hundesvømning med hende jeg syntes bare ikke jeg kan finde noget i nærheden.
Men de fleste hunde der ikke fra naturens side er vand fanatikere skal nok lige havde lov at vende sig til det, både ved havet og til hundesvømning
det alligevel to rimelig forskellige ting
apr 2009
Men det er vidst ret besværligt at komme dertil med det offentlige, så man skal vidst helst have bil.
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 946
nå okay det var da ikke så forfærdelig langt - vis jeg skal nogle steder så det også i bil
har de en hjemmeside ?
apr 2009
http://www.taastrup-hundesvoemning.dk/
Erfaring med Chihuahua & svømning